1 decembrie 2009

Urmeaza stirile meteo...



De azi de la 8 dimineata il injur in continuu pe Busu. Busu de la Meteo. M-am luat dupa el. Ca e caaald si sooooaaare si 17 grade. Si am iesit din casa, spre frumoasa filmare de la aeroport cu plecarea Stelei, imbracata ca o floare...de primavara. Puloveras subtire, gecuta de primavara, pantofiori, nu cizme.
Pentru ca nu am avut somn, la 7 dimineata imi faceam bucle cu ondulatorul...
Toate bune si frumoase pana cand ies din casa. Nu vedeam la 2 metri in fata. Ceata, umezeala, frig...Mi s-au pleostit buclele instantaneu :((
La aeroport am paralizat de frig. Am asteptat toata ziua cele 17 grade si soarele.

Culmea e ca eu nu ma uit niciodata la meteo!

7 comentarii:

  1. daca il ascultai pe BUSU dice ti-ai pus poza de la ANTENA 3 aaaaa?? 32grade?..induci oamenii in eroare Doinitzoooo

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu ma uit niciodata la meteo. M-am uitat de cateva ori si m-am imbracat exact pe dos, asa ca mai bine ma uit pe fereastra dimineata si atunci decid cu ce ma imbrac

    RăspundețiȘtergere
  3. Gontzicule, tu nu ai invatzat nici acum ca astia la stiri mai baga in ele? =))

    RăspundețiȘtergere
  4. cuuuuum?? Busu baga in ele??? Nu cred! Adica maine nu o sa fie 18 grade?! Gata, de maine il ascult numai pe Victor slav ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu nu am increde in aia de la meteo, dar ma uit pe net in fiecare zi. Oricum, clar, nu ai ce cauta in pantofi in decembrie, doar daca esti nasa la vreo nunta, eu stiu?... :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Pantofii erau cu tocuri de 10 centimetri? Hmm, pe cine voiai sa impresionezi cu buclele :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Soro,de unde ai luat poza aia?Nu ai gasit una de la trustul Pro?:-))

    RăspundețiȘtergere