2 decembrie 2009

Cinema City...





Dupa lansarea de acum vreo doua saptamani, astazi am fost pentru prima oara la Cinema City de la noul mall Afi Palace Cotroceni.

Fiind miercuri, am zis sa profit de oferta Orange Wednesdays , adica doua bilete la pret de unul. Ei bine, nu am putut pentru ca la Cinema City nu exista Orange Wednesdays. Cred ca este singurul cinema din Bucuresti (dintr-un mall) care nu are oferta "Orange Film". Urat. Ma miram eu de ce erau casele de bilete pustii, pentru ca de obicei, miercurea, la orice ora este omor la bilete.


Asta inseamna ca nu o sa pot sa imi iau bilete cu reducere de la Imax, unde am auzit ca un bilet costa intre 17 si 34 de lei (in weekend intre 29 -32 lei, iar in timpul saptamanii 24-26 lei, pentru noi astia care nu suntem studenti/elevi)....As vrea totusi sa vad filmuletul cu dinozaurii...Si "Avatar" ( pentru efectele speciale, ca subiectul este de rahat..iti dai seama din trailer tot ce se intampla).


Din pacate nu am fost pana acum la 6D la Light Cinema, la mall-ul din Rahova. Cica nici la alea nu sunt reduceri (costa 15 ron, indiferent de zi si ora, dar tin maxim 15-20 de minute).

In rest, am ramas neplacut surprinsa cand am vazut ca o Cola la 0,5 la City Cinema (din aia la pahar, in care 15% sunt cuburi de gheata) costa 8,5 lei. Nu se poate asa ceva!!! Nici in club nu costa o Cola atat!


Azi am vazut Aminiri din Epoca de Aur 1. Am murit de ras. Foarte tare.

7 comentarii:

  1. Iti recomand imax daca nu ai fost e super Eu am vazut lumea din adancuri
    Super tare a doua oara nu as mai merge:) pt ca e pt copii de pana in 15 ani Tu te incadrezi oricum:)) cu ochelarii aia cred ca o sa fi super fascinata:)
    Atentie scaunele din IMAX nu au suport de suc Deci daca iti iei suc si frolicele risti sa nu ai cum sa stai ca omu
    + ca la inceputul filmului vb un idiot angajat care iti spune ca daca ametesti sa iti dai jos ochelarii si alte prostii Partea cand vorbeste super funny am ras cu lacrimi in rest un documentar dublat in romana si imagini marfa Odata merge sa te duci
    Cinematograful normal e cam ghena Scump aglormerat ca e nou si toti vor sa vada cum e deci iti recomand Liberty pt filme au si 2d 4 d 5d 6 d si e si mai liber:P

    RăspundețiȘtergere
  2. am fost si eu la "lumea din adancuri", la lansarea imax. dar am fost moca...mi s-a parut tare, dar nici eu nu as mai merge a doua oara..pe 30 de lei!!! desi parca as vrea sa vad avatar, chiar dc e o porcarie. am o postare despre cum mi s-a parut la imax: adica mi s-a facut rau de la ochelarii aia, m-a luat ameteala rau. la un moment dat ma uitam cu un singur ochi. am observat si eu ca nu e suport de suc. mi-am tinut floricelele pe jos si trebuia sa le mut de fiecare data cand trecea cineva sa isi caute locul. plus, scaunul e cam incomod. o sa ma duc de acum inainte la liberty, pentru ca e cel mai liber si au preturi mai bune. desi data trecuta mirosea rau a transpiratie in sal :(( dar alte dati a fost ok

    RăspundețiȘtergere
  3. 6D-ul de la Liberty Center NU este 6D! Sunt 4-5 filme care circula peste tot, doar ca strainii le spun 4D. Bine ca suntem noi mai smecheri ;) La Munchen este un cinema 5D, iar la filmele de groaza, ies maini din scaun, te prind de mana, de corp, te ating pe fata. Ceea ce nu e cazul la Liberty Center... Si la Liberty este enervant cand nimeresti intr-o sala micuta, cu doar 50 de locuri si te trezesti ca au vandut mai multe bilete decat era cazul...

    RăspundețiȘtergere
  4. pf ala de care spui tu cu mainile nu cred ca se numeste 6d Ca am fost si eu la o chestie deasta in austria era real cinema ....
    Ma rog 6d 17d 10000 d te invarte cu scaunul te uda un pic pe fata Nu iti imagina ca e ca in afara insa fata de restul e ok
    Faza cu transpiratia si cu biletele nu am patito Oricum eu am mutat un rand intreg in mall vitan:))) deci si in alte parti se intampla chestii nasoale dupa care am realizat ca unu de la casa a gresit biletele Oricum a fost marfa pe bezna aia noi mutam oameni prin sala
    Cel mai tare doina BLUE RAY sistem de sunet de la sony, e unu profi si ieftin si torrente:)) pt filme normale la 6d iti pui prietenul sa te mute cu perna prin fata televizorului si deja ai multiplex in casa:)
    floricele la microunde daca ai noroc iei unele cu branza (eu nu le suport pe ala cu sare) si niste cola

    RăspundețiȘtergere
  5. Pf sti ce uitasem sa iti zic :)
    Eu vreau la cinematograful ala in aer liber unde te duci cu masina Stiu ca e o mizerie veche :) Insa sunt curios cum se aude in boxele de la masina + ca poti fuma lucru care merita toti banii:))Din cate stiu e deschis doar vara probabil ca se gandesc ca iarna consumi benzina si nu vine nimeni ca e criza

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am fost la un film normal alaltaieri si mi s-a parut mai misto ca la alte cinematografe, multiplexuri and so on. plus ca are 17 sali ceea ce e cam de doua ori mai mult decat au restul... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Doina, e bine ca tu intri in categoria persoanelor care judeca un film dupa trailer sau dupa ce au vazut 5 minute din el. N-as vrea sa-ti zic cum se numesc astfel de persoane. Bine, daca ai ochi format e una, dar ai putea sa oferi argumente cand zici de un film ca e praf. Acum unii, cand vad ca toata lumea lauda un film, ei afirma contrariul pentru a demonstra ca sunt cumva speciali si nu se lasa impresionati asa usor, precum plebea. Eu vazui Avatar si am ramas extrem de impresionat. Si nu am fost impresionat de efectele speciale, nu am fost impresionat de scenariu sau de filmarea 3D. Ci de alte lucruri pe care nu le-am mai vazut de multa vreme intr-un film, cel putin nu intr-un SF/Action movie. Stii tu, chestii ce nu pot fi deduse din trailer...

    RăspundețiȘtergere