9 decembrie 2009

Parada modei

Asta seara am fost la prima mea filmare cu adevarat mondena. Parada modei la cafeneaua lui Oprita, din mall-ul nou. M-a sleit de puteri. Nu e ca pe stadion, cand fotbalistii isi dau ochii peste cap cand trec pe la zona mixta si refuza sa dea declaratii...cu una, doua exceptii. Ei bine, la defilarea de moda de asta seara, toata lumea voia sa vorbeasca. Toata lumea cu exceptia (bineinteles! ) catorva fotbalisti, care nici nu au vrut sa auda de declaratii. In afara de Herea, baiat ca de obicei.



Fetele de la defilare erau numai foste sau actuale iubite de fotbalisti, surori de fotbalisti, surori ale iubitelor de fotbalisti, fiice de fotbalisti....



Invitatia la eveniment suna cam asa:
"Seara va fi deschisa de Denisa Nechifor (mama fetitei lui Adrian Cristea), Ioana Nut ( Gabi Tamas), Iulia Rosca (Tibi Balan), Natalia Mateut, Oana Ogararu (sora George Ogararu, iubita Alex Tudose), Alexandra Enachescu(Cristi Pulhac), Andreea Tivadar (ex Janos Szekely )...
deci niciuna cu identitate proprie.


La eveniment au fost nvitate si surorile Monica si Ramona Gabor, dar nu au defilat.



Monica le da clasa tuturor. Arata de departe cel mai bine, indiferent de cat de "acra" e. E super frumoasa la fatza, iar la corp e perfecta. Sora-sa e boccie rau la fatza.


Oana Roman a fost organizatoarea evenimentului. Ma tot intrebam cum naiba de nu intra in depresie cand sta numai in preajma fotomodelelor alea, iar ea are 100 de kile.

In rest, mult zomot pentru mai nimic. Am fost anuntati ca evenimentul incepe la 7.30. De fapt a inceput la 8.45 ...Si a durat vreo 5 minute.
Big bullshit, parerea mea...


Si cand eu pierdeam vremea aiurea la marele eveniment monden, un alt eveniment super important se intampla la doar cativa zeci de metri de mine: Tanase si focoasa Iulia erau la cumparaturi in mall! Am ratat-o pe focoasa Iulia!

Apropo, ati vazut ce revenire spectaculoasa a avut Iulia in sondajul de la mine de pe blog?! La incepu conducea N'Doye, dar focoasa a revenit si a preluat conducerea!!! Mai aveti doar doua zile in care puteti vota!!!

6 comentarii:

  1. Mai toate "vedetele" sunt iubita / iubitul, fosta / fostul cuiva. Dar cum sa o ratezi tu pe focoasa Iulia la shopping?

    RăspundețiȘtergere
  2. Corina, tu ai cumva o prietena Carmen? Daca da, atunci ne-am cunoscut la o prezentare, acum cateva luni. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Anonim - Am cateva prietene cu numele Carmen, chiar si eu sunt o Carmen :P Dar nu am inteles prea bine daca ai cunoscut-o acum cateva luni pe Carmen sau ne-am cunoscut noi :) Putin probabil, fiindca eu nu merg la prezentari si la evenimente mondene :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Haha, ce prompta esti, n-ai somn.

    Carmen P. o cheama pe cea despre care vorbeam. Din ce am citit pe blog am inteles ca esti si tu jurnalista pe la vreun ziar, asa stiam si de la acea Corina pe care o intalnisem in urma cu cateva luni. Dar daca spui ca nu esti tu, scuze de confuzie. My bad.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu daca eu sunt acea Corina despre care vorbesti, dar eu nu merg la evenimente mondene. Daca era o actiune pe sport probabil ca ne cunoastem :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ok, scuze te-am confundat cu o fata de la Prosport.

    RăspundețiȘtergere