3 decembrie 2009

Voi aveti haine de munte?



Daca v-ati saturat sa fiti "pantofari" la munte sau vreti sa va schimbati vechiul costum de ski, dar parca nu ati da 10 milioane pentru afacerea asta, atunci va recomand eu un magazin pe care l-am descoperit de curand.
Se numeste Bjornson si este in mall-ul Liberty Center (cel din Rahova). Este langa Hervis si au haine de munte super dragute si, cred eu, de calitate ok... la preturi mai bune decat la Hervis.

Bine, magazinul este destul de micut, oferta nu este asa variata ca la Hervis, insa eu mi-am gasit pantaloni de ski foarte misto. Aveau vreo 6-7 modele. Poate imi fac curaj anul asta sa schiez si eu :) ...pentru prima oara in viata. Primul pas l-am facut: mi-am luat pantaloni :) Acum astept sa gasesc si o geaca draguta, acum nu prea mi-a placut ce aveau.

Cand mergeti la film acolo, dati o fuga pana la Bjornson poate gasiti ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu