10 decembrie 2009

Focoasa Iulia



Stiti ca sunt fan focoasa Iulia, implicit fan al relatiei de iubire dintre focoasa si Tanase. Nu vreau ca ei sa se desparta!
Astazi l-am intalnit pe cel mai aprig contestatar al iubirii dintre cei doi - pe fratele lui Tanase, Ionut.
Era in Ghencea. Noi, presa - la sala de conferinte, el se plimba prin fatza noastra vorbind la telefon. Si nu se mai oprea. L-am asteptat. Cand a terminat, o ia la goana.
Strig dupa el (imi scapa numele):
-Buna, "fratele lui Cristi Tanase"! Stai un pic, nu fugi! Ce ai cu Iulia? De ce te opui? Mie mi se pare ca se potrivesc si nu vreau sa se desparta!" ...

Ionut Tanase ia foc cand aude: "Da-o, ma, in motii ma-sii! Pe ea si pe ma-sa si pe tac-su!" si o ia la goana.
Din pacate demersul meu nu a avut succes :(

Dar nu ma dau batuta.
Focoasa Iulia + Tanase = Forever love

6 comentarii:

  1. Doina, daca mai citesc mult textele tale despre focoasa Iulia o sa ajung si eu sa o sustin. In plus, ea a dovedit ca este fata de casa atunci cand a pus deoparte banii pe care i-a scos Tanase de la bancomat. Ii tine bine pentru zile negre, are grija ca el sa nu cheltuiasca foarte mult. Si noi ce rai suntem cu ea :))) Dragostea va invinge :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da' ce, tu nu esti focoasa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Querida ai dreptate, se potrivesc perfect: un taranoi si o rapandula, fac o pereche de vis. Ai vazut banuiesc ziarul Cancan de azi.

    RăspundețiȘtergere
  4. "Da' va place de ea, Domnu' Becali, asa cum arata...?", spuse Doinita salivand...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ anonim: :))) nu m-am putut abtine:)) dar de ce nu iti dai numele, anonimule?

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru ca nu ma cunosti. Am descoperit blogul dupa ce te-am vazut la Carcotasi, te stiam din vedere de la Sport.ro, am dat search pe google si am ajuns aici. Deci poti sa consideri ca orice sut in fund e un pas inainte, ca tot te gandeai tu cum sa atragi "cititori" noi. Ti-am mai zis-o, da' chiar ai talent la scris.

    RăspundețiȘtergere