18 decembrie 2009

Povesti din tramvaiul 41




Traficul o ia razna in Bucuresti cand ninge...Bine, nu numai cand ninge, dar cand se intampla lucrul asta, e haos general.
Si vazand eu blocaje peste blocaje, oameni care faceau un drum de juma' de ora in 3 ore, ma tot intrebam: "Dar de ce se incapataneaza oamenii sa plece la drum cu masina? De ce nu merg cu metroul sau tramvaiul?" ...si dadeam vina pe oamenii comozi, care s-au "nascut cu fundul in masina".
Pana azi.
Azi am mers cu tramvaiul 41. Cel care merge " ca vantul si ca gandul".
Ok, merge ca vantul si ca gandul, dar erau minus 5 grade in el. Nu era incalzit. Am paralizat de frig! Cum se poate asa ceva?! Era la fel de ger ca afara. Nu-mi mai simteam degetele de la picioare.

Apoi, m-am asezat langa doua femei. Fara sa vreau, o aud pe una ca se trezeste sa vorbeasca din amintiri:
-Auzi, stii ca aici o femeie a fost calcata de tramvai? Da, i-a taiat mainile si picioarele. Era plin de sange peste tot. Un picior aruncat colo, o mana colo...Cred ca a prins-o intre doua tramvaie...Nimic nu mai era la locul lui. Nu a mai ramas nimic din femeia aia...

Si povestea asa, cu seninatate, iar mie deja mi se facuse rau. De ce trebuia sa ascult eu cum o facuse muci tramvaiul pe femeia aia si cum ii imprastiase mainile si picioarele peste tot?!

Cand a terminat asta povestea, nici nu ma linistesc bine ca apare un grup de cersetoro - colindatori!
Acum, cu ocazia Sarbatorilor, au fost "reactivati" toti ciungii, orbii, ologii, surzii, mutilatii...
Sunt peste tot. Ma terorizeaaaaaza!!!!
Asa ca va inteleg si pe voi cei care mergeti si pana la paine cu masina personala :)





5 comentarii:

  1. Tare nu am mai mers cu tramvaiul de nu mai tin minte:)) Oricum eu recunosc e si comoditate si mai ales lenE Pana si la sala ma duc cu masina:( Dar tu nu ai permis? iti iei o trotineta mica si nu mai ai treaba

    RăspundețiȘtergere
  2. Incearca 41 dimineata, intre 7.30 si 9, cu siguranta nu o sa te poti plange de frig :D Caldura - sufleteasca, desigur - a celor (5-6 chiar foarte) apropiati te va uimi; la fel si ignoranta unora in domeniul chimiei, a se citi apa, sapun, colgate... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mergeam cu tramvaiul 41 cand aveam sediul in Banesa si stateam in Ghencea. La ora la care ma duceam eu la munca era foarte gol si nu am patit asa ceva. Am mai prins insa si eu cateva seri in care era aglomeratie mare. Nici nu mai era nevoie sa ma agat de vreo bara fiindca ma sustinea gramada.

    Cred ca in toate mijloacele de transport in comun sunt oameni certati cu apa,sapun, etc, nu doar in tramvaiul 41. Eu as prefera sa circul cu tramvaiul decat sa stau zilnic 30 de minute sa gasesc un loc de parcare :) Mai merg cu metroul, dar am o fobie si incerc sa merg cat mai rar posibil

    RăspundețiȘtergere
  4. draga Doina...stramasii tai mergeau cu Caruta la camp sa adune lemne la -10 grade si nu se plangeau! Cand iti vei lua carnetul si cei fi soferita vei ura tramvaiul 41, autobuzul 76 sau metrul de obor! Incearca sa te imbraci mai bine, 50 vodca si doape in urechi ca s nu mai auzi asa de bine ce se discuta la cealalta masa! stii ce vreau sa spun!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am o dilema in fiecare dim sa ma duc pe jos sau sa iau masina?:)) Si ghici ce tot timpul iau masina :))

    RăspundețiȘtergere