20 decembrie 2009

Dor de primavara...


Cum va descurcati cu zapada si gerul de afara? Si nu numai de afara. E frig si in casa pentru ca nu mai fac caloriferele fatza. Lumea s-a cam impartit in doua tabere: cei care iubesc zapada si cei care o urasc. El inclin spre cea de-a doua tabara. Orice drum pe care il fac prin nameti pare de 10 ori mai lung decat de obicei. Iar uneori nu doar "pare", ci chiar e...cand ramai cu masina blocat pe undeva.

Ma gandeam ca in Romania s-a ajuns sa avem foarte putine zile cu adevarat frumoase, ca vreme. Primavara si toamna au cam disparut: ba e vara, ba e iarna. Ti-e cald sau ti-e frig. De prea putine ori e bine. Deja nu mai are rost sa imi cumpar jachete si haine "intermediare". Ori tricouri, ori paltoane.

Mi-e dor de primavara. Mi-e dor de toamna.

As vrea sa ma mut in Portugalia. Astazi, la Lisabona, la ora prazului o sa fie 14 grade. La Bucuresti minus 2.
Poza asta e facuta asta vara, chiar in Lisabona.
La Lisabona este ok si vara: ziua, intr-adevar, mori de cald, dar seara deja tre' sa-ti pui un puloveras pe tine ca e racoare. Daca ai chef de plaja, in 20 de minute ajungi la Cascais sau Estoril. Daca vrei sa fugi de caldura, iei trenul spre Sintra si in juma' de ora esti acolo.


Voi unde ati vrea sa va mutati?

7 comentarii:

  1. spania...stii obsesia mea, dar acum m-as multumi cu orice tara unde sunt cel putin 14-15 grade nu sunt pretentioasa, vreau caldura doar:D

    RăspundețiȘtergere
  2. @ dana: pun pariu ca la valencia, sa fie aproape de oliva nova :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Querida si eu tot la Lisabona m-as muta, dar nu e rau nici la Valencia sau Sevilla. Anul trecut de Revelion am fost pe insula in Spania, la Menorca, erau 17-18 grade seara la ora 21. Superb. Anul asta ma duc la mai multa caldura. Dar promit ca daca ma mut la Lisabona (foarte posibil din mai anul viitor), sa te invit in fiecare iarna.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Cristina Matei: unde te duci, querida?

    RăspundețiȘtergere
  5. In Dubai querida, cam 25-26 de grade acum. Plec pe 27.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu as vrea atat in Spania, cat si in Anglia, mai exact la Londra. Nu imi place sa fie nici foarte cald fiindca mi se face rau de la caldura, dar nici gerul nu-l suport. De o saptamana "inot" prin zapada. Tocmai ma hotarasem sa-mi fca un abonament la aqua gym, dar acum am deja picioare de fotomodel :))) Secretul: 2 km pe zi de mers prin zapada :P

    RăspundețiȘtergere
  7. de ce nu incerci algarve. e frumos si acolo. lisabona e ok insa e mai bine o sicila vara iar in perioada asta clar cuba.

    RăspundețiȘtergere