18 decembrie 2009

Vrem focoasa inapoi!



Ieri toata lumea era buluc la un calculator sa o vada pe focoasa Iulia intr-un pictorial incendiar pentru revista CSID. Ne uitam la imagini, apoi ne uitam unii la altii, mirati:
-Bai, asta e focoasa Iulia? Nu e ea!
-Ba e!
-Ba nu!

Si tot asa vreo 5 minute. Focoasa Iulia - fara machiajul ei de FOCOASA -este de nerecunoscut. Pare chiar o fata cumintica, dragutica si finuta. Ca o mie de alte fete. Nu are nimic special. Nu mai e "bomba"! O vrem pe focoasa inapoi! Asa cum e ea: machiata strident, cu ruj rosu aprins, bronzata, cu fusta cat tricoul meu!

3 comentarii:

  1. Mie imi place cum au aranjat-o pentru sedinta foto. Si eu credeam ca nu este ea :)) La faza cu Marica am lesinat de ras. Macar stim urmatoarea tinta :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. My God, este atat de grasa!!!! Grasa si focoasa! Am auzit ca are silicon in fund, in sani si propria grasime injectata in buze si in obraji.

    RăspundețiȘtergere