4 decembrie 2009

N'Doye, focoasa Iulia si Sburlea...

Care este legatura intre cei trei? Ei bine, N'Doye si focoasa Iulia sunt cele mai in voga personaje din lumea fotbalului...Lumea mondena a fotbalului, bineinteles. Iar Sburlea are potential..



Nu stiti cine este focoasa Iulia? Este "bomba sexy care l-a supt de energie" pe Tanase de la Steaua. Focoasa Iulia este un "personaj": de la cum arata, la cum vorbeste. Nu-mi dau cu parerea daca pozitiv sau negativ. Judecati si voi.

I-am vazut potentialul focoasei Iulia inca de la prima apartitie pe sticla. Ar fi o mare pierdere sa dispara din peisajul monden. Asa ca eu le doresc lui Tanase si Iuliei o relatie lunga si plina de iubire :) Vreau sa mai vad stiri cu ea. Sunt fascinata :)) Poate ii pun o vorba buna la Gigi Becali, la urmatorul "Palat".
-"Domnu' Becali, nu e pacat sa stati in calea fericirii a doi tineri? Cine sunteti dvs sa interveniti in calea destinului?"





Cat despre N' Doye, sunt fan! Vreau sa vina la Steaua! Sa fie cineva caruia sa nu ii fie frica sa vorbeasca, sa ii placa sa faca show, sa zica lucrurilor pe nume, sa nu isi dea ochii peste cap la intrebari. N'Doye e cel mai tare personaj din fotbal, clar! E o aparitie. Cand il vezi la tv, nu te poti abtine sa nu te uiti. Nu zic ca atrage atentia prin lucruri pozitive, dar o atrage! Si nu exista interviu cu el in care sa nu "scoata porumbelul". Oare daca ar veni la Steaua i-ar sterge personalitatea ? I-ar spala creierul?

Un personaj in devenire este Sburlea, pe care l-a luat Steaua. Nu imi spunea mare lucru numele lui. Dar astazi am vazut niste poze in presa. Si un titlu: "Steaua si-a luat un varf emo" :)))
Apoi m-am uitat si pe poze... cele de mai jos :))))
Parca si Tatarusanu avea poze d-astea inainte sa vina la Steaua :))



Cum ar fi sa vina EMO-Sburlea la conferinta si sa zica: "Nici nu stiu de ce mai jucam cu Dinamo. Nu avem nicio sansa! Suntem prea slabi! Ce sens mai are viata? Ce rost mai are sa fiu fotbalist? Eu zic sa ne lasam cu totii de meserie. Viata e prea cruda. Nu merita chinul, orele de antrenament...Vreau sa mor..pe teren" :)) Ar fi tare un fotbalist-emo!
M-am saturat de declaratiile "Speram la calificare pana in ultima clipa..atata timp cat mai avem sanse matematice...Sigur ca putem sa ii batem pe Real Madrid, au si ei doua maini, doua picioare!"

Nu frate, hai sa mai vedem si niste declaratii emo! Sburlea! Sburlea!

9 comentarii:

  1. Pe Iulia o vad in fiecare zi, ba la Pro, ba la noi. Fund imens, sani imensi, buze... bosumflate. Stim doar ca e bomba sexy si periculoasa, pe care Tanase o "detoneaza" prea des, cum zice Gigi. Dar Sburlea?... Emo ii trebuia Stelei? Nu si-a taiat Radoi venele in geamuri pe la Bistrita? Orice face in Ghencea, a fost facut deja :P Eu zic ca "boma" Iulia se potriveste mult mai bine cu "emo" Sburli asta:D

    RăspundețiȘtergere
  2. doina, cel mai important lucru e k esti cititor fidel :))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ alexandra: da, subiectul cu emo-sburlea a fost senzatie! astept ceva si cu focoasa iulia- exclusiv! Ce mananca focoasa Iulia? ma rog, in afara de energia lui Tanase..care sunt hobby-urile ei, ce viseaza ea sa ajunga...te rog, promite-mi ca o sa incerci :))

    RăspundețiȘtergere
  4. emo sburli :)))))))) si marea focoasa asta ne mai trebuia. de liniste nu am avea si noi parte. dana

    RăspundețiȘtergere
  5. promit sa fac ceva si cu ea :)) pina una, alta,sa mai urmaresti k urmeaza ceva ff amuzant..(nu stiu exact cind, zilele astea, oricum).
    iti pot spune de acum ce viseaza sa ajunga: "vedeta tv..in italia, spania, in tari civilizate, ca la noi in romania e prea mult circ"
    (am citat, neoficial sa stii, din d.soara)

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexandra, asta visa ea inainte sa ajunga Tanase la Steaua, pentru ca se vorbea un transfer al lui in Italia. Deja se vedea facand shopping la Milano, in topurile celor mai sexy partenere de fotbalisti (Bineinteles ca ea era pe locul 1 ;)))) :)) Sincer, eu nu gasesc nimic sexy la "bomba sexy". E plina de celulita, fundul e mult prea mare, unghiile alea sunt de vampa in depresie, iar buzele....Aaaa, sa nu mai zic de sanii aia pe care i-am "admirat" in Cancan cand facea ea plaja in lanul de grau :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. e o pitipoanca:)) Poate are talente ascunse ca banuiesc ca nu o tine ala de mobila in casa :)
    Iar emo ala sunt convins ca il tunde Gigi cand ajunge Oricum la ce poze are zici ca e minim de la giurgiu Mai ii trebuia un tricou cu GIGOLO sau cum erau mizerile alea din piata si era 100% distrus
    Doina unde naiba ai gasit pozele:)))
    Oricum daca nu ar mai fi astia ce ai mai scrie in ziar?

    RăspundețiȘtergere
  8. @ radu: am gasit pozele in ziarul la care lucreaza alexandra :))

    RăspundețiȘtergere
  9. il cunosc pe baiatu emo (sabrin sburlea) de mic copil.....un figuran....arogant....tembel...etc....se credea cel mai bun....app in pozele alea arata mai mult a cocalar decat emo :)))

    RăspundețiȘtergere