27 decembrie 2009

TO DO LIST 2010

1. Sa imi iau permisul auto.
2. Sa vizitez Amsterdam, Paris si Viena.
3. Sa nu ma mai stresez si sa nu ma mai enervez din lucruri absurde.
4. Sa ma reapuc de sala si sa slabesc 5 kg. Sa mananc mai sanatos.
5. Sa ma mut din Militari mai in centru.
6. Sa ies mai mult in oras - in parc, baruri, puburi, discoteci, teatru, film, concerte, oriunde, numai sa nu zac ca pensionarii acasa.
7. Sa nu mai stau asa de mult la plaja, la soare...nu e sanatos. Ma pot lipsi de bronz vara asta.
8. Sa fiu mai atenta si la nevoile celorlalti, implicit sa fiu mai empatica.
9. Sa merg mai des la medic.
10. Sa scriu in continuare pe blog.
11. Sa o las mai moale cu messengerul si facebookul.
12. Sa incerc sa ma inteleg bine cu toata lumea.
13. Sa nu mai fiu delasatoare si lenesa.
12. Sa vorbesc mai mult si mai frumos cu parintii mei. Si cu bunicii.
13. De sarbatori (orice sarbatori! ) sa nu stau in Bucuresti.
14. Sa invat sa schiez (eventual in vacanta asta dintre ani :) )
15. Sa fiu (in continuare) fericita :)


Voi ce v-ati propus?

PS: Sa (incerc sa ) iau viza de SUA.
Ah, si sa invat sa fac ciorba :))
(tot mi-aduc aminte de alte chestii si le trec aici :))

22 de comentarii:

  1. sa intelegem ca acum nu esti fericita?

    RăspundețiȘtergere
  2. Si sa stai mai putin pe la "palat" :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic ca trebuia sa incepi cu punctul nr. 15. Sper sa reusesti sa bifezi macar jumatate din ce ti-ai propus si, cum ziceam, cel mai important e sa fii fericita!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ANONIM: BA SUNT FERICITA. Sa fiu in continuare fericita:) chiar mai fericita :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu zic sa fie Parisul in capul listei oraselor de vizitat. Si daca te muti mai in centru... noi vom sta in sectorul 1, pe 1 Mai. Va invitam sa ne fiti vecini :) Ca o sa poti sa ajungi si la parinti din cand in cand, foarte usor, dupa ce iti iei permisul ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. 1. Sa nu-mi fie luat permisul auto
    2. Sa ma duc din nou la Amsterdam, in Red Light District :)
    3. Sa n-o mai enervez pe Doina din lucruri absurde
    4. Sa mananc tot KFC si sa slabesc 5 kg.
    5. Sa ma mut la casa si sa-mi iau caine :)
    6. Sa ies la fel de mult in cluburi, adica deloc
    7. Nu s-a inventat soarele sa ma bronzeze pe mine
    8. Sa ii ignor si mai mult pe ceilalti
    9. Sa nu fiu nevoit sa merg la medic
    10. Sa scriu pe facebook
    11. Sa scriu la fel de des pe messenger
    12. Parintii sa-mi vorbeasca mai frumos :))
    13. De sarbatori sa stau unde-mi place
    14. Sa existe o partie doar pentru mine
    15. Sa fiu la fel de fericit :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am sa trec peste faptul ca este in engleza titlul, desi pana acum aveai alergie :))) Multe puncte le-am scris si eu in nota mea, dar acum cand am citit dorintele tale pentru 2010 imi dau seama ca si eu as mai putea adauga cateva :D Printre acestea ar fi: sa ajung sa cantaresc doar 50 de kg, sa ies mai mult prin parc, cluburi, etc (desi asta cred ca e cuprinsa de dorinta de a ma vedea mai des cu prietenii), sa invat sa patinez.

    Eu iti doresc sa reusesti sa implinesti cele 15 puncte din lista ta:)

    RăspundețiȘtergere
  8. 1. Sa devin purtatorul de cuvant de la Palat
    2. sa am fani care sa aiba "home page" blogul meu
    Ca sa rezum, vreau sa devin doinita 2009

    RăspundețiȘtergere
  9. @ anonim: nu vrei tu sa iti dai si numele adevarat? :P

    RăspundețiȘtergere
  10. pai n-am cum sa-mi dau numele, ca trebuie sa selectez din optiunile alea si n-am de ales decat din "cont google", "wordpress" si alte balarii din astea pe care eu nu le am :))

    RăspundețiȘtergere
  11. @ anonim: vezi ca ai si optiunea "NUME" :p

    RăspundețiȘtergere
  12. Pentru ca vreau sa devin doinita si tot ce inseamna ea, dar n-as vrea sa ma lupt cu drepturile de autor, o sa ma numesc balada. si o sa-mi fac si site:"balada-in-lume". se anunta vremuri grele. vine concurenta!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. balada-in-lume versus doina-in-lume ...suna interesant :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. Claudia Grumazescu
    Buna Doina ce mai faci ?Sunt colega ta din generala ma bucur ca am dat de tine ,sper ca esti bine sanatoasa.Sarbatori fericite!!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. @ claudia: nu pot sa cred! ce surpriza!!! nu te-am mai vazut de ani si ani! cum naiba m-ai gasit??? :)) sunt ok, ma pregatesc de vacanta. tu? lasa-mi id-ul tau de mess ca sa mai vorbim:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Cum vine Claudia si face ţăndări punctul 12....

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna Doina, vasi sunt. eu sunt mai modest. nu am atatea dorinte de la noul an. am doar 2...
    1. sa ma mut...in alta tara, una prin care am fost vara trecuta....:D
    2. sa nu ma indragostesc dracu' de vreo romanca si apoi sa fiu nevoit sa renunt la prima mea dorinta:)

    RăspundețiȘtergere
  18. VASI, te inteleg perfect :)) Urmatoarea mea postare va fi despre cat de urat e in romania :((

    RăspundețiȘtergere
  19. :) categoric voi avea de facut un comentariu si acel post....

    vasi

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna Doina sunt eu Claudia (din nou,hahaha)uite emailul meu e asta:tamy_arma@yahoo.com
    Imi place cum "povestesti"despre aventurile tale in jurul lumii,imi place ironia ta iar cine nu o intelege sa se oftice hahahha .Sa ne auzim cu bine pupici si sarbatori fericite la toti

    RăspundețiȘtergere