2 decembrie 2009

De prin Ghencea...



Cat timp sa ii mai suport pe BGS-ii de la Steaua? Cat?! Rabdarea mea are si ea o limita! Imi pare rau ca ii bag pe toti la gramada, dar, sincer, mie imi dau impresia ca sunt niste dobitoci. Ei nu pot sa gandesca singuri, nu pot sa judece de capul lor o situatie. Au niste reguli si le urmeaza orbeste, chiar daca sunt absurde.

Un exemplu. Eu, la pauza meciului cu Vaslui, am fost nevoita sa ies din stadion ca sa fac un live de la oficiala.
-Domniseoara, vedeti ca daca iesiti, nu mai intrati!
-Pai...eu am de facut un live, 5 minute..Atata tot...
-Mdea, dar tot nu mai intrati!
-De ce sa nu mai intru? Cu ce va incurc?
-Pei aveti card cu acces general?
-Nu am. Dar nu ies decat 5 minute. Puteti sa ma vedeti, stau aici la 10 metri de voi...
-Nu!
-De ce?
-Ca nu puteti!


Si nu a fost fel si chip sa ii induplec. De fiecare data am aceeasi discutie. De multe ori am chemat ofiterul de presa, care le zice sa imi dea drumul. Dar data viitoare presupun ca sunt altii...si tot asa. Oricum vina e a ofiterului de presa, dar ne-a dat carduri cu o singura intrare. Daca arde ceva in afara stadionului si trebuie sa iesi, adio intrare din nou! Tiganie made in Romania!

Sunt 1000 de motive pentru care BGS-ii sunt idioti. Nu lasa oamenii cu mancare pe stadion (dar asta nu e gandita de ei, respecta doar niste reguli idioate), nu ii lasa cu cheile de la casa. Unde pana mea sa iti lasi cheile?? Le ingropi sub pamant, intr-un loc secret, la intrarea in stadion?
Uneori vor sa ne confiste pixurile :
- Alooo, doamna BGS, lucrez in presa, tre' sa-mi notez chestii...
- Dar stiti ca nu aveti voie.

Nu te lasa nici cu rujuri. Noi, fetele din presa, le mai pacalim, dar am vazut odata, pe jos, la intrare, zeci de glossuri. Ce e in capul lor: adica dai sute de mii pe un ruj si la prima ratare a lui Banel arunci cu el pe teren?! La fel si cu parfumurile. Daca vii de la serviciu direct la meci si ai parfum in geanta, ai dat de dracu'! Mai bine renunti la meci decat la un parfum de 3 milioane...
In curand, in conditiile astea, Steaua o sa aiba mai putini suporteri in tribuna decat echipa a doua!

Mai e ceva care ma scoate din minti in Ghencea. Imediat dupa ce intri in stadion (pe la intrarea D 2 si D4), sunt niste toalete ecologice. Cred ca nu au fost curatate niciodata de cand au fost puse acolo. Te lesina instantaneu mirosul. Este ceva ingrozitor! Nu se poate asa ceva. Mi se face greata numai cand ma gandesc.

Europa, Steaua...

2 comentarii:

  1. Aia cu pixu' e chiar enervanta. Problema e ca pe cei de la presa ii verifica "la sange", iar pe ceilalti suporteri ii pipaie un pic si ii lasa sa intre. Si aia de la Jandarmerie sunt la fel: respecta regulile de la sefu' chiar daca sunt absurde. Acum cativa ani, la un meci FC National-Steaua, m-a luat un jandarm de guler si m-a dat dupa gard fiindca stateam si notam declaratiile de la Radoi si poate il omoram cu pixul :))

    RăspundețiȘtergere
  2. şi mie mi-e greaţă de ghencea. în sfârşit, am căzut de acord

    RăspundețiȘtergere