17 decembrie 2009

Operatiunea Ghencea...



Pentru ca la minus 10 grade nu e de glumit, am inceput "Operatiunea Ghencea". Presimt ca va fi un frig cum n-am mai trait de la episodul Villareal incoace.

Trebuie sa ma pregatesc serios. Am adunat cele mai calduroase haine pe care le am in casa: pantaloni grosi cu captuseala din aia care tine de cald, tricou, pulover de lana pe gat, hanorac gros, geaca, doua perechi de sosete, caciula, fular si bocancii de munte.


Nu vreau sa patesc ca Vio. Citez:

"Si eu am ramas cu sechele dupa meciul cu Villareal. Deliram din cauza frigului. Un om de bine m-a pus langa un calorifer, la tribuna oficiala. L-am injurat rau: caloriferul de care ma lipisem era gheata!!!
Omul, siderat, pune mana pe el:
- Domnisoara, frige!
Eu nu mai simteam.
Mi-am dat jos ghetele, sa le incalzesc pe calorifer. -
Panica : pleca lumea de la stadion, printre care si vedetele...

Ma cheama operatorul: - Hai, pleaca lumea, nu se mai joaca meciul!
Fug prin zapada, interviuri, una alta.
In timp ce vorbeam pe viscol cu Leonard Doroftei despre amanarea meciului, ma uit in jos: eram in sosete, uitasem ghetele pe calorifelul de la oficiala."


Incredibil :)) Am ras juma' de ora dupa ce am citit comentariu, cu toate ca numai de ras nu era.


Asa ca va rog frumos sa imi spuneti daca am uitat ceva. Sau daca aveti vreo sugestie de facut...ca sa imi fie bine diseara, sa nu mor de frig.
Dragi colegi de suferinta de pe Steaua, voi cum v-ati pregatit?

5 comentarii:

  1. In stilul asta te tine BGS-ul 90 de minute la controlul corporal si pierzi tot meciul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Un costum de schi ar fi cred cel mai potrivit, fara clapari insa, ca nu vei putea alerga la declaratii. Ai uitat manusile, unele cu blana, dar sa poti tine si microfonul. Imi amintesc si eu de meciul cu Villarreal, dar am stat intr-o cabina radio, m-am descurcat. Trebuie sa stai pe teren? Atunci nu te vad bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. pai foarte simplu cei mai grosi pantaloni in dotare doua perechi de dresuri groase si dpua perechi de sosete flausate si una normala, tricou, doua bluze deja puse toate pe mine, extra ca am ajuns deja la munca doua bluze si un pulover. manusi si fular nu mai spus ca se stie si o pereche de urechelnite de la mihai de anul trecut, plus bocani. si daca din nou imi va fi frig, capitulez in fata frigului nu mai am solutii:(. Dana Z

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am venit acum de afara si nu mi s-a mai parut la fel de frig ca ieri sau alaltaieri. partea proasta e ca tre sa fiu de la 6 fara ceva in ghencea...pana pe la 1 noaptea. eu cred ca tot o sa ne fie frig, chiar daca ne luam atatea pe noi. o sa inghetam si n-o sa mai simtim nimic dupa aia, ne obisnuim :)
    sau putem sa incercam autosugestia: "hai ca nu e asa de frig, e ok, am multe haine pe mine, se poate si mai rau. daca noi ne plangem acum, aia din rusia ce sa mai zica?".

    RăspundețiȘtergere