14 decembrie 2009

Doina la Liga...


Imaginea de mai sus este de la o conferinta de presa de astazi, de la Liga. Observati ceva ...suspect la ea?
Nu cred. Nici eu nu am observat cand am intrat in sala.
Colegul Andrei Nourescu mi-a pastrat un loc langa el, in primul rand, si mi-a zis sa ma uit cu atentie la panoul publicitar. Dupa un minut am observat, in sfarsit.
Uitati-va la fotografia de mai jos. Vedeti ce scrie pe panou intre Fastum Gel si gamebookers? :))) "Doina-in-lume!"


Am crezut ca mor de ras!!!
Dupa ce mi-am mai revent din soc, l-am intrebat: "Dar daca tot l-ati pus, de ce nu l-ati pozitionat mai ...central?" ...

Mi-a raspuns: "Pai daca nu ai platit suficient! Ca sa ai vizibilitate mai buna, e mai scump!" :))
Am murit de raaaas :)))
Nu imi amintesc sa fi dezlipit cineva hartiuta cu blogul meu :)) Bine, deocamdata nu e doina-in-lume.ro, ci .blogspot, dar merge si asa :))

Multumesc pentru promovare.

4 comentarii:

  1. Dar ai aflat cine l-a pus acolo? Eu zic ca merita sa-i dai o bere, un suc...

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))))
    foarte tare! dar trebuia mai sus, intr-adevar...si scris cu un marker ceva. oricum, de apreciat intentia colegilor de a te promova.
    cum ar fi sa poarte mos craciun o haina personalizata cu "doina in lume"?

    RăspundețiȘtergere
  3. Doina, cand am plecat eu reclama era inca pe panou. Eu chiar am plecat ultima din sala, dupa ce ti-ai luat gentuta pe care o uitasesi :P

    Mai aveti vreun dubiu cine a pus acolo reclama ta? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. reclama pe panou ai, urmatorul pas- stoichita sa dea o informatie pt "doina in lume", apoi, focoasa iulia sa declare tot pt "doina in lume" ca il parareste pe tanase pt C9.

    RăspundețiȘtergere