24 decembrie 2009

De pe la romani...



Am fost aseara in Salt Pub. Venita de la zapada si frig, am comandat o supa ca sa ma incalzesc rapid.
-O supa - crema de ciuperci, va rog...
- Dar sa stiti ca este la plic...
-Aia e, daca alta varianta n-am...aduceti la plic.

Astept 5 minute. Vine chelnerita.
-Stiti, bucatarul a zis ca nu mai "prepara" supa dupa ora 5!

Stupoare la masa.
-Cum adica "NU MAI PREPARA?"
-Asa a zis...
-Pai E LA PLIC!!! Toarna apa fierbinte peste plic si gata supa! Mai mult ii ia sa prepare un mojito!
-Imi pare rau, nu se poate!

Nu am incercat sa gasesc explicatie pentru asa o imbecilitate. Adica prepara pizza, aripioare, snitel, cartofi prajiti, salate si nu putea sa toarne niste apa fierbinte peste un plic?! Care e logica?!
E alegerea mea ca vreau supa dupa ora 5! Ce, dupa ora 5 e interzis la supe? Faci puscarie daca mananci?
M-am lasat pagubasa si am comandat o pizza. Care se prepara si dupa ora 5.

Un comentariu:

  1. Hai sa-ti zic si eu una tare! Duminica trecuta am fost la restaurant vizavi, sa mancam si noi. Toti am comandat pizza, numai Mariana ciorba. A venit pizza, am si mancat-o. De ciorba ei, nici vorba! Dupa aproape 2 ore de stat la masa, de nervi si intrebari, tot nu a venit ciorba! Cred ca o sa i-o aduca Mos Craciun :)))

    RăspundețiȘtergere