6 decembrie 2009

Faza zilei...



Am fost ieri intr-un supermarchet, dintr-un mall. Am luat pe fuga 4 produse de care aveam nevoie si m-am asezat la coada. Cand mai aveam o singura persoana in fata mea, vine o tipa insarcinata, cu o salata si un iaurt in mana:
-Imi permiteti?

Chiar daca nu avea burtica prea vizibila, sa para incomodata de sarcina, am lasat-o in fata, doar nu muream pentru o salatica si un iaurtel.

Se baga in fata noastra si in loc sa aseze produsele pe banda, vedem ca ii face semn cuiva. In spatele nostru era barba-su cu o sacoasa imeeeensa plina pana in varf! Il baga si pe ala fara jena in fatza si umple banda de nu mai incapea nici macar unul din cele 4 produse ale mele...

Asa ca doamna de-abia-insarcinata ne-a tras ditamai teapa cu burticutica ei de-abia- vizibila si cu salatica si cu iaurtelul :))

5 comentarii:

  1. Lasa ca ai facut o fapta buna pana la urma :) Cand o sa vina si randul tau sa speram ca gasesti una ca tine, care sa te lase sa te bagi in fata. Tu sa ai 2 cosuri pline :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Doinita, se apropie sarbatorile, asta e ultima fita din supermarketuri. Legea junglei, indiferent de metode! Chiar crezi ca era gravida? Probabil a subtilizat ceva din magazin si tu ai fost complice la un delict:)

    Corina, tu ai un suflet prea bun pentru lumea de azi.

    RăspundețiȘtergere
  3. In primul rand, ma enerveaza Corina cu atitudinea ei pasnica, de sarbatori, si sper sa-i treaca mai repede!!!! :)))
    In al doilea rand, data viitoare ma duc la coada cu burta, frate! Imi iau o pernita la mine, o bag in geanta si gata!

    RăspundețiȘtergere
  4. m-a certat o prietena ca cica sunt case speciale pt femei insarcinate, unde au prioritate...sincer, nu stiu dc aia era una dintre ele. eu oricum nu aveam o pb ca a trecut ea in fata, ci mi s-a parut amuzant ca l-a chemat pe barba-su cu o sacosa imensa plina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Elena, eu am fost pasnica mereu, doar ca am avut ghinionul sa dau peste foarte multi prosti :) Si, desi i-am ignorat pe prosti, ei au facut tot posibilul sa ma calce pe coada si atunci normal ca am devenit fiara :) Eu nu vreau sa imi treaca aceasta stare fiindca ma simt foarte bine, nu ma mai enervez si ma bucur de viata alaturi de cei dragi.

    Ii multumesc lui "Anonim" pentru aprecieri :D

    Doina, exista case speciale unde mamicile au prioritate. Iar tipa insarcinata nu era sigura ca o vei lasa sa intre in fata si de asta te-a amagit ca are 3 produse. Eu dau prioritate celor care au 2-3 produse, chiar daca nu dau peste vreo tipa insarcinata. Oricum, noi mergem pe la 12-1 noaptea la cumparaturi :D Atunci nu e inghesuiala mare :))

    RăspundețiȘtergere