15 decembrie 2009

Ce repede zboara vremea la Tecuci!


Mai tineti minte poezia aia de cand eram mici:
"-Un' te duci?
- La Tecuci!
- Ce sa faci?
- Cozonaci!"

Ei bine, Tecuci nu este celebru numai pentru cozonaci, cum stiam eu cand eram mica :))
Daca vrei sa te duci la Tecuci, te vei trezi in alte vremuri!
La Tecuci timpul trece foaaaaarte repede!
Noi, in restul lumii, de abia intram in 2010, iar ei vad ca au ajuns deja in 20.010! :)) Foarte tare!
Vorba unui coleg de la Prima: "Au trecut si de 2012...deci nu murim! " :))
La multi ani!

6 comentarii:

  1. poezia nu era cu cozonaci ma:)))Ai cenzurato si pe asta

    RăspundețiȘtergere
  2. radu, nu stiu ce poezii stiai tu cand erai mic, dar eu te asigur ca poezia pe care o stiam eu ERA CU COZONACI!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe tine am impresia ca te cam pacaleau ai tai cu poeziile:))
    Iti bagau varianta cenzurata:))
    Oricum sa mor daca stiam ca TECUCI se asociaza cu cozonac:))) Era ultima mea alegere

    RăspundețiȘtergere
  4. @ RADU: hai, zi, tu cu ce asociezi tecuci? ca m-ai facut curioasa :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma abtin ca sunt si minori pe aici:))
    Mai ales tu care se pare ca ai fost ferita de greutatile vietii

    RăspundețiȘtergere