15 decembrie 2009

De ultima tehnologie...




Va mai aduceti aminte de colegul meu, Laurentiu Argint? Cel care s-a luat in gura cu Ten Kate, fostul antrenor al lui Panathinaikos...si care s-a dus cu casca de box la conferinta de presa...

Ei bine, Silver, cum i se zice mai nou, umbla prin lume cu un telefon mai..special :))
Vezi foto jos.





Un fel de dual sim, dar de fapt sunt doua telefoane! Doua telefoane identice, lipte unul de celalat! :))

Ca sa nu le piarda.
Interesant este cand vorbeste la unul si suna celalalt :))




Sincer, eu nu am mai vazut pana acum asa ceva si am zis sa nu fiu egoista si sa tin numai pentru mine:))



5 comentarii:

  1. De un astfel de telefon as avea si eu nevoie, fiindca de fiecare data uit sa imi iau telefonul personal. Biine, mie mi-ar trebui un telefon care sa se puna singur in geanata atunci cand plec la serviciu. Asa nu as mai uita acasa nici telefonul de la munca :D, nu ar mai trebui sa iau taxiul sa il iau de acasa :)) Dar cred ca mai trebuie sa treaca ceva ani sa de dezvolte tehnica :)

    Doina, sunt la datorie :)) Tin cu dintii de titlul castigat :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce trebuie sa vad aricole despre argint? vreau sa citesc ceva haios, nu articole despre unul care si-a lipit telefoanele. sant un cititor nemultumit

    RăspundețiȘtergere
  3. @ anonima vio : argint este un personaj f amuzant! iar cum si-a lipit el telefoanele este iarasi f amuzant! poate nu ai tu simtul umorului...plus ca nu este un blog de comedie :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesanta ideea. Eu vreau sa-mi iau un dual-sim dar citind asta ma mai gandesc putin.

    RăspundețiȘtergere