15 decembrie 2009

Ziua Recunostintei...

Chiar daca Thanksgiving Day, la americani, a fost pe 26 noiembrie, la mine Ziua Recunostintei este azi. Se termina inca un an, care pana acum, a fost cel mai bun din viata mea. A fost cu de toate: bucurii, suparari, impliniri, dezamagiri. Un an complet. Sper ca urmatorul sa fie si mai bun.

M-am obisnuit in pielea mea, am invatat sa ii accept pe cei din jur asa cum sunt - cu bune si cu rele, am invatat sa trec ceva mai usor peste suparari, si cred ca mi-am facut multi amici.



Pentru anul "plin" pe care l-am avut sunt "responsabili" oamenii din viata mea. Pe ei o sa ii mentionez in postarea mea de "Ziua Recunostintei". Acum, nu va suparati ca nu va dau numele tuturor, sunt sigura ca va regasiti si fara...


In primul rand, "special thanks" pentru colegele mele Vio si Oty, care mi-au facut zilele mai vesele. Am trecut prin multe intamplari frumoase impreuna anul asta si sper ca si voi v-ati simtit la fel de bine ca si mine.


Apoi, mai sunt colegii de pe Steaua, cu "jumatatea mea" Alexandra :)) in cap de lista. Cu voi mi-am petrecut cel mai mult timp la conferinte, antrenamente, meciuri, deplasari, iar timpul a trecut, de cele mai multe ori, placut.





Urmeaza colegii mei operatori, care au fost foarte de treaba si cu care m-am inteles foarte bine. Va mentionez in ordine alfabetica, sa nu va suparati : Argint, Edy, Iulian, Lica, Mihai si Varu'.


Dupa colegii operatori, nu pot urma decat colegii COoperatori, cu Sorin B. si Nicky in frunte :))


Trebuie mentionati si colegii de pe Rapid, care m-au primit foarte frumos la cele 2-3 meciuri la care am fost in Giulesti. Si cei de pe Dinamo au fost de treaba la meciul din Europa League cu Graz.


Nu i-am uitat nici pe rivalii de la Antena 1 : fara voi viata nu ar avea sare si piper :))


Multumiri si cititorilor blogului :) si celei mai active cititoare, Corina Marinas :))


Nu i-am uitat nici pe colegii din redactie si ceilalti reporteri : Lore, Vasi, Rexona. N-am uitat-o nici macar pe fosta colega , Raluca Dinescu. Si nici pe producatorii de "Special"...


Of, sper ca nu am uitat pe nimeni.


Aaaah, multumiri si focoasei Iulia...pentru ca exista :))

15 comentarii:

  1. Ar fi fost ok si mai simplist daca ai fi multumit si unui "Anonim". Si asa suntem multi pe blogul asta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ooof, deja am primit vreo 2-3 reprosuri :(( am zis ca mulumesc cititorilor blogului, deci implicit si celor anonimi, ca tine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. draga, neno
    iti multumesc ca existi. eu mi-am petrecut ieri ziua recunostintei, cand m-ai invitat la tine la masa, m-am simtit ca intr-o familie, sa cum vad in filmele americane. si mi-e dor sa mai mergem la un gratar si la un orez, la un vin, berarie, etc. sper ca la anu' sa fii mai empatica si sa-ti merga mai bine ca anul asta, dar mai ales, sa fim sanatosi cu totii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu placere Doina, dar trebuie sa recunosc faptul ca sunt un pic dezamagita. Adica eu ma incadrez doar la categoria "Multumiri si cititorilor blogului :) si celei mai active cititoare" :((

    Oricum, mie imi esti foarte simpatica, ma amuza foarte mult textele tale fiindca sunt lucruri despre care comentez eu zilnic, numai ca mie mi-e lene sa stau sa le scriu si sa adun pareri :)

    Si imi place cand socializam noi la atarnari :)) Mi-a placut iesirea in club si astept si alte ocazii

    RăspundețiȘtergere
  5. @ vio - neno, m-ai impresionat cu mesajul tau. daca as fi fost macar un pic empatica, cred ca mi-ar fi dat si o lacrima :)

    RăspundețiȘtergere
  6. doina....vrei sa ne parasesti! Asta e putin grav! Mai grav ar fi fost sa nu mai scrii pe blog! iulian

    RăspundețiȘtergere
  7. heeeeey!
    ma bucur pt tine ca a fost cel mai tare an si ma bucur ca m-ai bagat si pe mine la multumiri.
    ca tot veni vorba de colegi, am si eu niste chestii de adaugat. mi se pare ca anul asta ne-am apropiat mai mult noi intre noi, am mai iesit, ne-am distrat si chestia asta cred ca ne-a imbunatatit si relatia de la munca. dp asta dv chiar cred ca la noi e mai ok decat la alte tv ( no offense). se poate insa si mai bine, mai ales ca am ramas asa putini, macar sa fim uniti. si atata timp cat o sa ne intelegem noi bine, o sa venim si cu placere la munca, iar asta cred ca e cel mai imp. daca o pierdem si pe asta, atunci chiar ca o luam razna si suntem mult prea tineri ca sa ne afecteze munca.
    va doresc un an frumos si doar noi ni-l putem face asa.

    RăspundețiȘtergere
  8. da, doina, si eu iti multumesc pt k m.ai uitat :))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca nu o bagai pe aia cu producatorii de la "Special"...chiar ca ma suparam

    RăspundețiȘtergere
  10. @ alexandra (dragu, presupun): hai, ma, alexandra, chiar nu te-ai regasit in nicio categorie??? esti acolo la colegii de pe rapid, care m-au primit bine :)

    RăspundețiȘtergere
  11. ma asteptam sa le multumesti si urmatorilor oameni. ioana, silviu, baietilor de la site, radulescu, pasaris si compania

    RăspundețiȘtergere
  12. @ otrava:inseamna ca nu ai citit pana la sfarsit: am zis si de colegii din redactie, nu puteam sa stau sa ii enumar pe toti

    RăspundețiȘtergere
  13. Doinoo, pai vezi ca pe Iulian l-ai incadrat gresit, la operatori... Trebuie sa-l treci la reporteri... :-)
    Si de Magiun n-ai zis nimic...
    Si nici de PR Manager-ul tau... :-(

    RăspundețiȘtergere
  14. adaugiri la postare: andrei nourescu, nicu badescu, razvan rotaru, silviu bordei, adi voicu, anonimii de pe blog, diana flintoaca...care mai sunteti si nu v-am amintit?! treceti-va singuri aici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Tu ai crescut mult anul asta si mai e loc. Viata te invata sa multumesti, dar mai important este ce dai. Noi iti multumim!

    RăspundețiȘtergere