22 decembrie 2009

Dragii Mosului...



Astazi am auzit cea mai dubioasa dorinta de Craciun! La serbarea copiilor de la Dinamo - erau premiati cei de la grupele mici de fotbal.
Nu putea sa lipseasca tocmai Mos Craciun.
Mosu' le impartea cadouri micilor dinamovisti si ii intreba ce ar vrea sa primeasca in noaptea de Craciun.

Acum urmeaza partea socanta:
-Dragul meu, ce ai vrea sa iti aduca Mosul?
-O drujba ca sa ii tai capu' lu' frate-miu!

Poftiiiim?? O drujba sa ii tai capu' lu' frate-tu??!! Dar ce ti-a facut bietul baiat de vrei sa il decapitezi, mai copile?

Iar psycho-pustiul care si-a pus dorinta asta nu era unicat in curtea lui Dinamo.

Cat asteptam pe terenul sintetic sa facem interviurile cu Bratu si Niculescu, m-am trezit, din senin, cu un bulgare din gheata direct in gura de era sa imi sara toti dintii. Mi-au dat si lacrimile de durere. Le multumesc colegilor care au avut grija de mine.

3 comentarii:

  1. Cred ca la anul o sa vrea una si pentru parinti. Doamne, ce viitor are tara asta :|
    Pai ce sa invetet saracii copii din desenele animate cu monstrii

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai si ce ai vrea sa spunem...la asa echipa, asa poveste:)) No comment.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oricum e de apreciat ca macar e sincer:)))

    RăspundețiȘtergere