26 decembrie 2009

A fost un Craciun fericit!

A fost fericit pentru ca l-am petrecut alaturi de cei mai apropiati oameni din viata mea.
Desi a fost simplu, a fost perfect...iar "bahaosul" a fost maxim :))
Pentru ca se spune ca "esti ceea ce mananci", eu ma simt acum ca un mare caltabos. Nu cred ca exista om in tara asta care sa aprecieze caltabosul mai mult ca mine:))





Observati in poza de sus ca mi-am facut provizii sanatoase de biscuiti danezi cu unt :))

Dupa ce ne-am facut "incalzirea" , vedeti ca am inceput sa o decoram pe Oty :))



Pentru ca am consumat "peste masura", am inceput sa ne mascarim si cu obiectele decorative de prin casa. In poza de mai jos este Vio cu cel mai indragit "personaj" - Domnul Oaie :))



Nu a scapat nici masca de la Venetia:)



In concluzie, a fost un an bun pe care l-am incheiat pe masura.
Peste cateva zile plec iar "in lume" :))

6 comentarii:

  1. multumiiiiiiiim Doina!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumimi, DOINA! ca existi! e primul meu comentarui pe un blog:))))

    RăspundețiȘtergere
  3. @vio, oty si dl oaie: si eu va multumesc. jos palaria :)) neagra :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit asta de pe 26 seara, dar acum ca am revenit pt postarea ce a urmat, nu m-am mai abtinut...
    ... "Domnul Oaie"???????? Hahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahhaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nici ca se putea ceva mai tare. Senzational!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ nts: toate 3 il iubim pe dl oaie. e cel mai tare :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Oty, te asteptam sa iti faci blog

    RăspundețiȘtergere