18 decembrie 2009

Am supravietuit!


Tocmai am ajuns acasa de la meci, Steaua- Twente. Este 1 .12 noaptea. Beau lapte fierbinte cu miere. Am mana dreapta amortita si nu tastez bine. Suna grav, ca si cum as fi suferit de frig. Dar n-a fost asa.
Ok, a fost frig. Frig rau, dar m-am adapostit. Am incercat eu sa fac pe viteaza la un moment dat si sa stau afara, dar nu mi-a iesit.
Ne-am adunat vreo 10 oameni intr-o cabina din aia de comentatori, mica, unde incap ca lumea doar vreo 4 persoane. Geamurile erau aburite, de abia mai respiram. Si cum stateam noi acolo, inghesuiti, colega mea Alexandra trage concluzia serii:
-Bai, dar nu este chiar asa de frig!! E chiar acceptabil...
Si toti am aprobat-o...
-"Daaaa, asa eeee... Nu e asa rau cum ne asteptam " -ziceam noi, in timp ce sorbeam cu pofta din ciocolata calda si cafea fierbinte...si ne uitam pe geam la colegii nostri care inghetau afara la masa presei.
Am aprobat-o in conditiile in care niciunu' n-a avut curaj sa stea afara, aveam cu totii cate o bauturica fierbinte in fatza si stateam inauntru la caldurica. Dar in schimb toti ne dadeam cu parerea ca e bine si frumos afara :)))

In schimb la interviuri am inghetat, dar nu au durat prea mult.
Felicitari colegului meu Iulian - eroul serii !!!
Hai ca am trecut cu bine si peste seara asta friguroasa, noapte buna!

3 comentarii:

  1. iulian - all around player, jack-of-all trades sau pe romaneste omul bun la toate. iulian e number one! cand noi ne pregatim de somn, el e inca la filmare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Doina! Ce bine stau in povestea celui care a inghetat cand voi sorbeati din ceaiul caldut al Stelei lui FAinis! uite e 2.30 dimineata cand scriu si as putea sa ies sa trag cateva cadre,...dar astept urmatorul mei cand o sa fie asa de frig incat o sa mai faci un articol pe blog!

    RăspundețiȘtergere