12 decembrie 2009

Sarbatorile dauneaza grav sanatatii


Eu sunt cel mai mare fan al mancarurilor de Craciun: sarmale, caltabos, toba, piftie, friptura de porc...orice de porc. Dupa ce ma indop doua saptamani cu de toate, urmeaza luna ...patimilor. Ianuarie este cea mai urata luna din an: sufar de depresie post-sarbatori, beau ceaiuri detoxifiante cu gust amar sa elimin toxinele din carnea de porc, inlocuiesc bunatatile cu iaurt si legume (bleah!)...

Chestia e ca nu mai este fancy trancy sa mananci carne de porc! Nici macar de sarbatori! Ne-au invatat nutritionistii ca nu e bine si din ce in ce mai multa lume renunta la sarmale si caltabos. Ce farmec are Craciunul cu piept de pui, peste si pulpe de curcan?! Ce naiba, eu mananc toba si caltabos o singura data pe an! Nu le dau nici pe cel mai gustos curcan din lume!!!

In plus, nu stiu de ce (ca si cum nu ar fi de ajuns toxinele din carnea de porc!), simt nevoia sa beau Coca Cola! De Sarbatori, triplez consumul de Cola. Mi se pare ca toba si caltabosul merg perfect cu o Cola acidulata si rece.

Desi mai e ceva pana la Craciun, isteria cumparaturilor a inceput deja. Astazi, in Auchan, era plin de "termite". Se cumparau in draci decoratiuni de brad, dulciuri, cadouri. Langa Auchan, la Decathlon era nebunie cu haine de iarna: costume de ski, bocanci, manusi, hanorace.



Nici eu nu am mai avut rabdare si am impodobit bradutul:) Totusi, nu e chiar gata. Mai trebuie sa cumpar dulciurile, sa le pun sub el. Va tin la curent :))

4 comentarii:

  1. Ce-ti mai place mancarea.... Stia Borcea de ce da interviuri cand merge cu masina, vrea sa-ti menti greutatea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar de ce trebuie sa ma indop de sarbatori? Eu mananc atunci cand am pofta de ceva. Daca vreau sarmale, piftie si ce se mai face de Craciun imi face mama si in timpul anului. Totusi, eu nu pot sa rezist ispitei atunci cand vine vorba de dulciuri :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @corina
    ...pentru ca nu are niciun farmec sa mananci caltabos in...luna mai!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doina, la mine totul are farmec atunci cand mi-e pofta :D

    RăspundețiȘtergere