20 decembrie 2009

Danish Butter Cookies



Avem din nou ceva din seria "probleme existentiale": astazi Danish Butter Cookies. Sau, pe romaneste, biscuiti danezi cu unt.


In sfarsit, mi-am dat seama ca Danish Butter Cookies sunt preferatii mei. I-am descoperit de mult, dar atunci nu stiam ca sunt "biscuiti danezi cu unt" :)))

Nu as putea spune ce au special si de ce imi plac atat de mult: nu sunt nici pufosi, nu sunt nici crocanti, nu sunt nici cremosi, nu au nici galzura.


Dar au unt. Mult unt. Deci sunt...untosi :))

Ii ador. Acum sper ca nu ma injurati daca va cumparati si nu va plac. V-am zis ca nu au nimic extraordinar. Dar sunt asa de buuuuuni :)






Eu tocmai mi-am luat o cutie de la Billa (10 ron) sa o pun sub brad. N-a stat cutia nici 3 secunde sub bradut. I-am mancat pe toti :))




3 comentarii:

  1. :)) Si mie imi plac, dar prefer sa stau departe de ispita fiindca altfel nu o sa mai incap in haine.

    RăspundețiȘtergere
  2. sant niste banali biscuiti...

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Doina, ti-am spus de mii de ori ca blogul tau e minunat! Scrisul tau balzacian cu arome de Cartarescu fac banale actvitati cotidiene in opere de arta! Biscuitii danezi sunt preferatii mei, sunt biscuitii care merg cand iti e foame, la plictiseala, de cadou, de ceai sau lapte cu cacao, cu gem sau dulceata...merg in orice situatie! Si mai au o calitate...ii plac Doinei! Sper ca acest mesaj a sters din pacatele celor mai vechi postate cu limba veninoasa si degete reci de caine ce mangaie tastatut=ra ca o claviatura de CLAVECIN! Iulian

    RăspundețiȘtergere