28 decembrie 2009

Din nou in-lume :)



Da, este momentul sa plec iar "in-lume". Dar nu prea departe, la 500 km de Bucuresti, in Bansko, Bulgaria.

Nu ati auzit (inca) de Bansko? Nici eu nu auzisem pana anul asta, dar se pare ca, in curand, va deveni noua "Nisipurile de Aur", numai ca varianta de iarna...in sensul ca deja am auzit o multime de oameni care merg de Revelion (si nu numai) acolo, pentru ski.

Deci probabil ca se va vorbi multa romana de Revelion la Bansko.




Nu stiu mare lucru despre Bansko, doar ce am citit si eu pe Internet. Si suna bine. Sper sa nu fiu dezamagita.

Cica pana acum cativa ani Bansko, ca statiune, nu exista. Dar s-au bagat bani seriosi si acum deja "fura" clientii de pe Valea Prahovei. "Totalul investiţiilor în Bansko din ultimii cinci-şase ani depăşeşte 3 miliarde de euro" (EVZ).



Eu nu schiez, dar cica ar avea super conditii:

- 70 de kilometri de pârtie marcată, în majoritate iluminată

-7 linii de telescaun

- 6 linii de teleschi

- 160 de tunuri de zăpadă artificială




Ma rog, eu am auzit numai de bine...O sa va povestesc la intoarcere.

Promit ca o sa incerc sa si schiez...Ce-o fi, o fi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu