30 noiembrie 2009

Jingle all the way...



...all the way since november, ca sa zic asa. Frate, am luat-o razna! Nu eu, noi cu totii! De vreo doua saptamani sunt brazi de Craciun peste tot. Ma uitam pe imaginile de la Gala Fotbalului Romanesc, de acum vreo saptamana, si in decor erau brazi!!! Hellooooo?! Mai era o luna pana la Craciun! Mall-urile sunt deja decorate cu braduti, Mosi Craciuni, eschimosi, fulgi de zapada...iar azi muream de cald... Iar maine o sa fie 17 grade.... Si poimaine 18..daca e sa ne luam dupa Busu. Si la serviciu au instalat astazi bradutul, superb de altfel :)



Si eu de abia astept sa imi impodobesc bradutul meu artificial :) Anul trecut a fost foarte dragut si mi-e tare drag de el. Prefer artificial, pentru ca cei naturali au niste preturi foarte nesimtite. Plus ca multi au 3 crengute , sunt urati si costa un milion. Bleah...






Pe cat de nerabdatoare e lumea sa isi ia brad inainte de Craciun, pe atat de grabita e sa il arunce imediat dupa Anul Nou. Nu este cazul si unui prieten de-al meu, Ionut.
El, in februarie, avea inca bradul in living. Si in martie la fel. Oh, dar si in apriiiiiiilie. Si daca tot am ajuns pana in aprilie, de ce sa nu il mai tina si pana in mai...Si tot asa, am ajuns ca in timpul Campionatului European de fotbal sa topaim de fericire la golul lui Mutu in jurul bradului. Si era iunie!!! Deja ne obisnusiem cu el. Ni se parea firesc ca bradul ala sa fie acolo. Cu cadourile sub el. Nici macar nu ni se mai parea ciudat sa aiba pom e Craciun vara. Ni s-a parut ciudat cand nu l-am mai vazut. Simteam ca lipseste ceva. Ca farmecul casei a disparut. Noi chiar ii sugerasem sa nu il mai stranga, ca mai era putin pana la Craciun :)))

L-am intrebat astazi pe Ionut de ce a tinut bradul atat. Uite ce mi-a raspuns:
"Nu ma obliga nimeni sa-l strang…si mi-era lene …In plus, era fain cand mai faceai cate o tavaleala pe covor …pe langa brad…la luminitzele braduletului ce mirosea a fibra optica " :))

Sunt atatea de vorbit despre Sarbatori...Ne mai auzim zilele urmatoare pe tema asta. Ho! Ho! Ho!

2 comentarii:

  1. In supermarket-uri, au aparut beteala si globulete de pe 28 octombrie! Ce atata facut bradul - desfacut bradul? Anul trece repede, ca ieri a venit Mosu'.
    Eu nu mai fac brad de cativa ani, am pisica. In primul ei an in casa, a sarit in brad si a picat cu el, a facut globurile praf, m-am invatat minte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu as vrea un brad natural sa simt mirosul ala de brad. Am cumparat deja mai multe ornamente cu care am decorat living-ul (spre disperarea lui Dan) pentru ca mi s-au parut haioase :D As fi cumparat mai multe pentru ca imi place sa cumpar lucruri haioase :D Oricum mie nu imi place Craciunul, cand e imbulzeala aia prin hypermarketuri, cand se calca toti in picioare pentru cumparaturi, cand toti fac vagoanme de mancare si trebuie sa mai ascult si colindele alea. Spre disperarea mea Dan deja canta colinde acum :(( Bine, el canta tot anul, dar inainte scapam fiindca ii ziceam ca mai e mult pana la Craciun, dar acum :(((

    RăspundețiȘtergere