27 noiembrie 2009

Dreptul la replica...




Ca sa fiu corecta, iata si varianta Elenei la poveste:


"Să fie clar de la început. Iarnă, frig, zăpadă, munte... Nu sunt pentru mine! Dar prietenii mei au vrut la Cheia de Revelion, așa că hop și eu! Erau primele mele 4 zile libere legate după concediul de vară. Abia așteptam sa stau degeaba, in vilă, lângă sobă!



Dar la un moment dat, după Revelion, doi dintre băieți, Remus (zis Remesh) și Răzvan, se trezesc ei că vor să mergem la nu știu ce cabană, să mâncăm acolo. Hai! La un moment dat, unul dintre ei a menționat în treacăt, că e de urcat pe munte și ca drumul este greoi, dar nu imposibil, pentru ca există o potecă. Am zis să nu fiu.. recalcitrantă, să încerc. Cât de greu poate să fie să mergi pe o potecă? Și plecăm. Potecă, potecă, dar unde-i poteca? Nu mai știu cine a avut ideea să o luam de-a dreptul pe munte, că ajungem mult mai repede. Aaa, asta îmi trebuia. Nu puteam sa fac nici doi pasi că... buf! în fund! poc! în genunchi! Și dupa vreo 3-4-5 pocuri, gata, m-am enervat!


Păi eu venisem să mă odihnesc și ei ma luau pe munte? Eu, care în viața mea nu făcusem vreun traseu nici măcar vara?!? Ce sunt eu, capra neagra, jeep cu tracțiune integrală?!?Am cerut cheia, că eu vreau să mă întorc! Ai mei prieteni râdeau cu lacrimi, eu nu mai puteam de nervi! Și ca și cum nu ar fi fost de ajuns, Răzvan zice că nu știe care este cheia dintre cele 2-3, câte avea. Mi le-a dat pe toate și dusă am fost! La ușă, ziceai că sunt fetița cu chibrituri, cu degetele înghețate și cu telefonul într-o mână ca să fac lumină la ușă (era mai întunecat acolo că era mai ascunsă ușa, nu mai știu), încercam cheile. Bineînțeles că ultima pe care am încercat-o a fost aia bună.


S-au dus prietenii mei pe munte, s-au întors peste vreo 4 ore, fleașcă, roșii în obraji, și cu chef de distracție. Eu aveam chef de plecat acasă. Cât au fost ei plecați, eu am sunat la Informații, să iau numere de la companii de transport, eram hotărâtă să plec acasă. Dar cine dracu' să lucreze pe 1 ianuarie?... De atunci, n-am mai fost iarna la munte! PS: Da, aveam poșeta la mine, dar unde era să-mi țin telefonul? Cum? Să plec pe munte fără telefon???"


de Elena Roteanu

17 comentarii:

  1. Elena, eu te sustin. Ce colegi rai :)) Pana sa lucrez la ziar si mie imi placea sa ma imbrac elegant si sa port tocuri. Acum am renuntat pentru ca nu pot sa merg pe stadion cu o asemenea tinuta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Corin, multumesc! Eu nu ma asteptam sa urcam pe munte. Eu am ajuns acolo cu masina si planuiam sa am o vacanta linistita :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Repet! NU MAI POT DE RAS !!!!!!!! Ce amintiri placute..si atunci am ras dar si acum ma tin de burta cand rad :-)) Denis

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place ca Doina ofera drept la replica si nu le cosmetizeaza sa fie mai placute cititorului. Putin adevarate...dar cum e pe la noi...nu lasa o informatie adevarata sa-ti strice o stire buna. Din povestirea Doinei am crezut ca Elena este personajul negativ(cum adica sa vii la munte pe tocuri) asa era mesajul tendentios al colegei noastre sifon-Doina. Dar, citind a 2a varianta, reiese clar ca cei 2 baieti, prea putin manierati si pretentiosi, au gresit lasand un camarad la greu! Asa ca inteleg de ce, altfel destul de femeiesc gestul, sa vrei sa te intorci acasa pe 1 ianuarie Elena! Oricum m-am distrat!
    P.S. Faza cu pasaportul care ai povestit-o in 3 randuri este aproximativa si fara haz! Dar nu vreau drept la replica! Sic! Iulian

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu e nimeni personajul negativ :)) Iar faza cu tocurile de 10 nu e adevarata. Erau de 6, jur!!! Dar Doina lucreaza la ProTV! Logic ca trebuie sa bage in ele. A mai bagat 4 centimetri la tocurile mele :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Ioana - fosta Sora :)27 noiembrie 2009 la 18:16

    Am si eu un comentariu de facut: Am o problema cu comportamentul baietilor!!! Cum e posibil sa lasi o fata - nu o fata oarecare - pe Elena(care nu e tocmai genul impunatoare asa ca statura) - sa mearga singura noaptea inapoi la cabana si pe deasupra, purtand tocuri??? pe un drum pe care e clar ca nu e tocmai o straduta luminata si safe?

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca se intalnea cu o haita de lupi? Ce suflete aveti :P Aveti noroc cu Elena, pentru ca are un suflet bun si v-a iertat

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne Doina esti criminala cu povestile tale
    Imi pare cunoscuta si fata in cauza:)) Nu cred ca ma mai stie :) Inca arata super
    Next perechea de bocanci sa o pui in masina:P si cand e cu zapada sau cu plimbari schimbi cizmele pe bocanci:) Oricum muntele e super si mai ales iarna
    Deci blogul tau Doina la mine in firma a ajuns subiect de discutie Cand nu au ce face incep toti pe yahoo " Ai citit blogul?" sau "A mai postat ceva fata aia nou . sa stiu daca imi iau pauza de tigare"?Si sa vezi pe la 4 ce admosfera e prin birouri toti rad si incearca sa isi imagineze ce povestesti tu pe acolo La faza cu bautul 99% se identifica cu cel care ajunge la scari si adoarme:)Azi unul din colegi a dat povestea cu bautul pe tot serveru din firma chiar si la sefi:)Si pana la ora 5 30 cred ca ai avut trafic pe blog o gramada Deja ai fani

    RăspundețiȘtergere
  9. Era zi, eu pe munte nu eram in siguranta, nu prin Cheia. Eu am fost fericita ca m-au lasat sa ma intorc :D Ioana, multumesc!!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Radu, scuze, nu te recunosc dupa nume, dar iti raspund ca sa fie clar: eu NU port bocanci :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu iti face probleme nici eu :) Te inteleg ca si eu ma dau greu jos din masina Au la Columbia unii super si de fete si de baieti .eu mi-am luat unii pt cele 3 zile de mers la munte pe an:)Si sunt in porbagaj langa lanturi cred Sau peste roata de rezerva
    Cu recunoscutul nu am cum sa postez poze pe aici asa ca o sa raman un mister , glumesc Lasa ca poate o sa ne mai intalnimi si o sa iti bat obrazul ca nu ma mai sti:)

    RăspundețiȘtergere
  12. @ RADU :))) mor de ras. radu, cand o sa fac bani din reclame pe blog (gen intr-o viata viitoare) promit ca iti fac cinte tie si colegilor tai de birou :)) SALUTARI TUTUROR! ps: nici eu nu aveam bocanci atunci, dar macar nu aveam cizme cu platforma. acum mi-am luat bocanci..ma rog, nu tocmai din proprie initiativa, dar mi-au prins bine:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Mda din 1000 milioane unul face bani
    Sincer nu ca nu vreau sa faci bani dar aici esti tu si deja cand ma plictisesc pe la servici in vreo sedinta idioata si ma apuc sa citesc bloogul tau timpul trece ,eu mor de ras si aia cred ca sedinta e funny ( fiecare crede ce vrea) Daca bagi reclame farmecul se pierde si o sa apara numai idioti:)
    Deci its better like this :))
    Daca ai chef sa iti faci un site pe .ro .com .eu imi zici am cativa colegi care mi-au zis ca sunt dispusi sa te ajute Oricum in perioada asta stau si se joaca triburile alaturi de mine Doamne poate citeste vreun sef :))

    RăspundețiȘtergere
  14. @ radu - aoleu, esti inca la munca la ora asta!?

    RăspundețiȘtergere
  15. Radu, iarta-ma, mi-a zis Doina cine esti, gata, mi-am amintit :) Am vazut bocancii de la Columbia. Pai eu daca incalt asa ceva, fac febra musculara. Ma infig in zapada si gata :)) Eu zic ca cel mai bine era cu tocuri cui, pentru ca as fi avut... aderenta :D

    RăspundețiȘtergere
  16. deci ma denuntat doina , naspa:))
    Mda eu zic sa nu te mai duci la munte:)) Nu e de tine

    RăspundețiȘtergere