20 noiembrie 2009

Consumati peste oceanic? :))



Vineri mi-am "furat-o" rau de tot ...Iese o colega din biroul unde se iau deciziile importante cu o pancarta pe care scria "VREM PENiSiile MAI MARI"..si ne anunta ca trebuie sa mergem cu pancarta aia la toate filmarile si sa ii punem pe fotbalisti / antrenori sa faca poze cu ea. Deja simteam cum mi se inmoaie genunchii...

Dupa ce face anuntul, mai aduce inca doua pancarte: CONSUMATI PESTE OCEANIC si JUCATI LA LOTO. Fiecare reporter urma sa ia cate una.

Deja o colega-reporter se "aprinde"!! Eu ma abtin...cu greu. Prin mintea mea se deruleaza tot felul de imagini: imi imaginez cum ma duc la Stoichita sa ii zic sa se pozeze cu "pestele oceanic"...imi imaginez fatza lui Banel cand ii zic sa faca poza cu "PENiSiile"...cum ma da Fainisi (ofiterul de presa) afara cu bodyguarzii la sugestia sa "joace la Loto".

Ma gandesc : "Daca am ghinionul sa ajung la o filmare cu Meme Stoica?! Imi da cu pancarta in cap?!"

"Daca, Doamne fereste, ajung la Borcea?! La Gigi?! La Mircea Sandu"...

Numai ganduri negre...

Deja nu mai pot sa ma controlez...Din birou iese unul dintre oamenii "cu idei" si ma duc chitita pe el. Toata lumea cu ochii pe mine. Eu - "fiarta".

"-Auzi?!!! A ta a fost ideea asta de c***t?! Tu ai idee cum o sa faca aia de la Steaua cand o sa ma duc cu pancarta cu "Consumati peste oceanic?..Tu ai habar in ce postura ma pui?"
Omul se uita siderat la mine...Nu avea nimic de zis, doar o privire confuza care m-a intaratat si mai tare:

"-Gata, vii cu mine la stadion! La urmatoare filmare, vii cu mine si le dai tu pancarta! Sa vezi si tu cum e..."

Omul nu pricepea nimic. Se uita apoi si ii intreaba pe cei din jur:

"-Dar ...voi ce i-ati zis ca trebuie sa faca de reactioneaza asa?"

....si toata lumea rade. Era o farsa. A carei tinta nici macar nu eram eu. Dar am "furat-o" din mers. Colega care trebuia s-o "muste" s-a pacalit si ea, apoi m-am pacalit si eu.
Pancardele erau de la o emisiune cu scandenberg, care parodia alegerile de duminica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu