8 noiembrie 2009

Soc si groaza: am terminat Scoala!




Incredibil, dar adevarat! Oameni buni, astazi am terminat Scoala de Soferi! Nu stiu daca e de bine sau de rau. O sa imi fie dor de Kilu ' meu. Astazi am facut ultimele 2 sedinte comprimate intr-una singura si am ajuns in zona unde se da examenul, pe la parcul IOR. Soc si groaza ce era acolo. Saracu' Kil, a mestecat un pachet intreg de guma cu mine , in cele 3 ore de condus.
Acum, nu-mi ramane decat sa invat legislatia si sa ma prezint la sala. Deja am uitat de cand am citit ultima oara, acum vreo luna, cati metri tre' sa aiba funia cu care legi vitelul de caruta. Cat despre saboti, pivoti, bujii, culoarea fumului scos de esapament, cum trebuie sa salvezi un om cu colana rupta ...inca nu am aflat solutia corecta.
Acum gata, tre' sa ma pun cu burta pe carte, pe toceala...si nu am niciun chef, in kilu' meu :((

3 comentarii:

  1. Bafta multa si spor la invatat. Si eu sunt "in priza" cu invatatul, deoarece la inceputul lunii decembrie imi expira scoala :) Ai timp un an sa inveti, din momentu in care ai terminat ultima sedinta, pana expira, dar nu lasa pe ultima suta de metrii ca mine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi. eu ma gandeam sa dau in vreo doua-trei saptamani si pe urma sa mai iau cateva ore de condus

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut o stire azi ca ultima fita printre vedete este sa ai sofer. Te-as vedea soferul Maybachului lui Gigi Becali.

    RăspundețiȘtergere