18 noiembrie 2009

Romania la Top Gear

Am vazut acum doua zile emisiunea pe care cei de la Top Gear au filmat-o in Romania. Nimic nou: tara de tigani, carute si animale pe drumurile nationale, sosele peticite, caini vagabonzi, blocuri comuniste. Fac misto de noi ca nu avem decat amaratele alea de autostrazi. Se duc fix in locurile unde gasesc tigania si taranimea mai mare...chipurile s-au ratacit. Apoi fac din Bucuresti pana pe Transfagarasan o zi intreaga (!!!!), nu gasesc niciun hotel pe drum, tre' sa doarma saracii de ei in masini.

Oricum sunt si parti bune, dar fortate. Adica i-a platit sau fortat cineva sa le zica. De exemplu lauda Sandero, de care au facut un misto monstru in ultimii doi ani, zic despre Transfagarasan ca e cel mai tare drum pe care l-au vazut si spun despre Romania ca este o "tara minunata".

O sa incep cu imaginea care m-a surprins cel mai tare...ca de Romania -Tara Tiganilor mi s-a acrit. Deci...cand va ganditi la o.."ciobanita" - sa zicem asa - cum v-o imaginati? Adica eu vad o fata /femeie grasunica, cu bujori in obrajori, cu fusta lunga, cu batic in cap si traista in spate...

Ei bine, ma insel! Graaav! Uitati-va in videoul de mai jos sa vedeti ce bunaciune a iesit cu vacile la pascut!!! Inalta ca un fotomodel, blugi mulati, mers de catwalk :)))

Dupa "tara tiganilor" , devenim si "Tara lui Borat": "E tara tiganilor aici. Am auzit ca pot deveni violenti daca nu le place moaca ta", zice unul dintre cei 3 moderatori.

Cu imaginile de mai jos incepe prezentarea despre Romania:

"Asta ne vine in minte cand ne gandim la Romania..Nu ca ne-am gandi prea des. Ne-o imaginam plina de boi si de oameni care arunca cu pietre in tigani". Draguta descriere, nu? x(

Apoi, in drumul catre Transfagarasan, "se ratacesc" si ajung intr-o tiganie. Sincer, mie nici macar nu mi se par tigani oamenii aia. Pur si simpu asa arata la noi oamenii de la tara. Oricum, asta nu e o scuza, ca arata trist rau!!

Ultima parte a emisunii este cu drumul pe Transfagarasan. Unde totul este de bine.

Multi s-au suparat si au comentat pe diverse forumui ca "Vaaai, ne-au facut de c***t, ne-au facut tara de ras"..Fratilor, asta este Romania! Ce sa filmezi frumos in Bucuresti, de exemplu? Pentru o emisiune cu masini, ma refer...Pe unde treci, blocuri comuniste, gri, triste..

Apoi s-au mai suparat ca s-au dus in "tigania" aia. Astia suntem ...In orice sat din Romania arata cam la fel. Sincer, nici nu cred ca au cautat mult.

5 comentarii:

  1. inceputul materialului se cam bate cap in cap cu finalul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai...eu nu m-am suparat ca ne-au facut tigani, eu m-am obisnuit, daca la asta te referi...adica nu m-am revoltat ca "vaaai, uite inca unii care ne fac imaginea de rahat"...constatam si eu niste chestii...sau te referai la altceva?

    RăspundețiȘtergere
  3. O mare parte din filmare este aranjata. Daca privesti atenta imaginile cu Dacia Sandero, cea care trece pe langa ei atunci cand admira masinile de lux din Mamaia si cea care ii depaseste pe autostrada, ai sa vezi ca are acelasi numar :)) In emisiune am vazut clar cam ce gasesc strainii in Romania, ce ii socheaza, ce le place. un exemplu ar fi cand spun ca in Marea Britanie ar fi fost imposibil sa se plimbe cu masinile in subsolul Palatului Parlamentului (din ciclul "Doar in Romania"), nici nu reusesc sa pronunte Transfagarasan, dar sunt foarte incantati de drum si de peisaj. Cred ca au facut un pic de reclama Romaniei. Mi s-a parut haioasa faza aia cu Lamborghini care nu are Romania pe GPS :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie cel mai mult mi-a placut cand s-a ciocnit Lamborghini cu o rabla de Dacie, i-a spart baia Lamborghini-ului :)))) Uite:
    http://tisport.blogspot.com/2009/11/britanicii-de-la-top-gear-au-poposit-in.html

    Tot mai tare e batrana Dacie :D Pe mine m-a lovit una asta primavara, Dacia avea o zgarietura si portiera mea din stanga spate nu se mai deschidea de indoita ce era, iar aripa stanga spate era facuta praf!

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-a zis cineva ca masinile alea de lux au fost aduse special acolo ,pentru filmare, pt ca era deja toamna cand au filmat ei si fitzosii nu mai erau la mare. erau in le gaga :))

    RăspundețiȘtergere