20 noiembrie 2009

Noi tendinte...

Astazi vorbim despre mondenitati. Daca stau toata ziua cu ochii in taboloidele din Amerca si UK, nu am cum sa nu observ noile tendinte in materile de cupluri din lumea vedetelor. Iar cum in Romania se copiaza tot ce se face acolo, avem si noi exemplele noastre.
Adio formula barbat la varsta a doua spre a treia, bogat, eventual celebru, combinat cu o tinerica la 20 de ani, frumoasa, dar nu devreme acasa. Vremurile alea au trecut. Nu mai e momentul lui Iri & Moni, e momentul Mihaelei & Dani.

Recunosc ca m-a mirat un pic cand am vazut ca Madonna, 51 de ani, are un iubit de...22!!! Ok, pe Madonna o inteleg,...ca nu vrea sa se mai marite si traieste a doua tinerete...dar Jesus (ca asa il cheama)? Cred ca s-a combinat cu ea ca sa se dea mare ca e .... cu Madonna!!!! Va dati seama, cand se duce el la scoala..ma rog, la facultate, unde o fi, si le zice colegilor: "Bai, fraierilor, voi stiti cine e gagica mea?!! Madonna, hombre!"




De cascadorii rasului mi se par insa Mariah Carey (38) & boyfriend (27). Ea chipurile o "diva", el..un cocalaras american , hip hoper - actoras, golanas. Ma apuca rasul numai cand ma uit cum le sta impreuna :)))



Kylie Minogue si-a tras un iubit super tare! Nu e d-asta la 20 de anisori, dar oricum e cu vreo 10 ani mai tanar ca ea.


Cel mai vechi , cunoscut si deschizator de drumuri ramane insa cuplul Demi Moore (47) -Ashton Kutcher (31). Astia sunt oricum foarte tari - se afiseaza in lume si cu fostul barbat al lui Demi, Bruce Willis, care isi aduce si el iubita...Oricum, cand se plictiseste de Demi, Ashton poate alege dintre cele 3 fete ale lui Bruce & Demi (foto jos).
Bai, avem si noi un cuplu d-asta in Romania...in afara de Mihaela si Dani. O mai stiti pe babaciunea de Israela?? Care si-a luat barbat cu 35 de ani mai tanar?! Si care in noaptea nuntii a ajuns la spital?! "Mireasa a ajuns la spital in jurul orei 1 noaptea, cu fisura de sold, din cauza unui domn care s-a prabusit, cu toata greutatea, peste ea" :))))

4 comentarii:

  1. @ levi: mersi, levi. am intrat si eu pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Are dreptate Levi, mai bine ai fi tu editorialista la ProSport.

    Doinita, iti recomand filmul Spread :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. asta ar lipsi - eu la Pro Sport...crezi ca m-ar lasa sa scriu in pro sport despre UGG, "kilu' meu" si "gustul adeverat al strudelului cu branza"? :)))))) nu creeeeeeed!!! :)))
    ok, o sa ma uit la spread..e ala cu ashton, nu?

    RăspundețiȘtergere