28 noiembrie 2009

Doina latino






Este, evident, o autoironie :))
Dupa ce am fost in cluburi oldies, disco, house, rock si manele, am zis ca este momentul pentru o noua provocare: un club de muzica latino!
Niste prieteni care merg la cursuri de dans m-au invitat la o latino party, in club Helios.

Toate bune si frumoase, numai ca...eu nu aveam ce cauta acolo!!!
Fratilor, daca nu stiti sa dansati, nici prin gand sa nu va treaca sa va duceti in asemenea loc.
Dar si daca stii, esti idolul femeilor! Poti fi tu cel mai urat om de pe suprafata pamantului, dar daca stii sa te misti in ritm de salsa, atunci poti dansa si cu cea mai tare femeie din club!

Pe cat de disponibile sunt fetele cu baietii care danseaza bine, pe atat de inabordabile sunt cu cei care nu stiu sa se miste. Asa ca daca nu sunteti cel putin la fel de buni ca Mihai Petre de la Dansez Pentru Tine, stati in banca voastra!



Cel mai ravnit barbat de acolo era proful de la scoala de dans - un latino lover wanna be, cu parul dat pe spate, camasa descheiata sa se vada firele rebele de par de pe piept, si niste margele la gat. Toate femeile se lasau "bulanite", scuzati expresia, de acest Ricky Martin. Dar cica la dansurile latino, bulaneala si pipaiala in general sunt ca si obligatorii.


Se dansa numai pe perechi, desigur. Scheme, figuri, bulaneala, zambete pana la urechi, lascivitate, cate o mana scapata pe fund...vorba vine "scapata", mai degraba "plasata", dar nimeni nu se supara.

Aici, in Helios, erau mai mult incepatori . Cica "profesionistii" se duc in Salsa. Acolo chiar ca daca nu esti Mihai Petre, n-ai ce cauta!


Eu am crezut ca adorm in picioare de plictiseala. Muzica latino minute in sir ma scoate din minti. Pana la urma au mai schimbat ...si dupa o scurta repriza de disco si twist, a urmat -SOC !!! - DANSUL PINGUINULUI!!! Frate, cum sa bagi in club dansul pinguinului?? Ca sa nu mai zic ca pe urma au mai bagat si o hora, ca intr-un final sa aud "Suparat sunt doamne, supara"...si atunci parca am avut un deja vu si am plecat acasa :))



Am zis ca urmatoarea incercare este un club de EMO..dar mai intai trebuie sa imi cumpar un set de lame :D

6 comentarii:

  1. Am fost acum cativa ani in salsa si m-a invitat la dans unul care avea si pantofi speciali de dans. M-a rotit ala de m-a ametit apoi mi-a zis ca am nevoie de meditatii la dans :)) Eu ma mai duceam pe acolo, desi nu ma miscam la fel ca aia :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta patesti daca nu ma asculti...:-)))

    RăspundețiȘtergere
  3. doina, nimic nu stii. nu exista club emo pt ca emo kidzii nu ies in club, stau pe scari la tnb si vorbesc despre cat de kkt e viata. cel mult ies intr-un bar si stau in jurul unei sticle de bere...vorbind, evident, despre cat de kkt e viata.

    RăspundețiȘtergere
  4. asa...ca ziceai tu ceva de lame, emo emo?

    RăspundețiȘtergere
  5. @ lu' doinitza : cred ca undeva, deeeep deeep down inside, sunt si eu un soi de emo :))))

    RăspundețiȘtergere