6 noiembrie 2009

Shopping a la Turcia

Astazi am vazut cea mai tare faza: cum fac turcii cumparaturile. Ma rog, unii dintre ei... Am ramas masca. Doamna de la fereastra voia si ea pentru micul dejun o paine, un suc, niste tigari si inca doua- trei chestii, de la magazinul din fata blocului. Pentru ca lenea era prea mare, i-a aruncat de sus vanzatoarei un cos legat de o franghie, unde i-a pus si banii. Dar nu a fost chiar asa de simplu...a facut saraca vanzatoare vreo 3 drumuri in magazin pentru ca doamnei lenese nu ii convenea ba una, ba alta...Pana s-au inteles ele, doamna lenesa ar fi putut cobori de cel putin 4 ori pana la magazin..dar leeeneeea e maaaare...Asta a fost de departe faza zilei.

2 comentarii:

  1. Aaa, imi pare rau ca n-am si eu un magazin la parter. Am un birou de imobiliare, dar nu cred ca imi pot pune aia o casa in cos :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca e lenea de vina ci mai degraba religia si faptul k fanaticii de musulmani nu isi lasa femeile sa iasa din casa decat cu sacul pe cap si insotite...

    RăspundețiȘtergere