18 noiembrie 2009

Carcoteli despre IMAX...



Am fost asta seara la lansarea IMAX...Acolo, mare fast: vreo 1000 de invitati, spectacole, mancare, bautura, muzica, popcorn, cola, nachos...toate moca. Cabral a fost gazda evenimentului, au dansat pe o scena Mihai si Elvira Petre, a facut niste scheme magicianul Johannes, niste stand up comedy, niste muzica, statui umane... Au rulat si filme...

Oricum, complexul de cinematografe de la Afi Pallace Cotroceni este imens si nu se compara cu nimic din Romania.
Am fost si la o proiectie IMAX unde am vazut un mic documentar despre lumea din adancuri.

A fost pentru prima oara in viata mea cand am mers la o proiectie 3D.
De abia ma asez, se stinge lumina, imi iau popcornu' in brate, imi asez ochelarii speciali..si vad cum vin spre mine niste bolovani si nu stiu cum sa las mai repede cutia cu popcorn jos ca sa ma feresc de ei... Socul e prea mare... De abia scap de bolovani, ca apare un dinozaur gaga gata sa ma inghita... Inimaaaaaa!!! Un rechin imi da cu coada peste fatza!!! :))) Si doar am fost avertizati la intrarea in sala ca e posibil sa ni se faca rau...Sincer, pe mine m-a luat ameteala de la ochelarii aia speciali.
Este foarte tare 3D-ul! Dar pana la urma ne-au pus un filmulet destul de plictisitor despre viata din ocean, cu pestisori, stelute de mare, caluti de mare, corali si arici. Aia cu dinozarurii era doar un tease pentru un film care va rula acolo.

Si in timp ce traiam eu senzatiile astea noi, se rupe filmul! Nu, nu la IMAX. Ci in mintea mea. Primesc un mesaj: "Te-au prins carcotasii. Am ras mult". Inca un sms: "Felicitari, esti la Cronica".
Se pare ca as fi zis niste tampenii la ultimul meci al Stelei, legat de programul caselor de bilete. Pentru cei care nu au inteles, mai explic odata aici:
"Casele de bilete erau inchise, desi ar fi trebuit sa fie deschise..Insa cica era program scurt, de aceea erau inchise la ora la care, teoretic, trebuia sa fie deschise.... Dar pana la urma le-au deschis...Deci erau inchise, dar..deschise" :))) Ce e asa de greu de inteles???!!!

PS: Hai ca in LIVE nu am zis chiar asa :))))

3 comentarii:

  1. Merita sa experimentam si noi un film 3 D la IMAX. cat despre Carcotasi, se mai intampla. Nu este nimeni perfect. Si ei cred ca mai au momente in care nu le ies lucrurile asa cum vor. Pana la urma Cronica este o emisiune inregistrata, cu multe duble :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie NEAPARAT, NEAPARAT, NEAPARAT (!!!), sa te duci la 6D. Acolo nu te lasa cu popcorn ca iti sare din brate :)))) Asa ca de o grija ai scapat. Si acolo filmele dureaza putin, ca mai mult nu rezista nimeni :D

    RăspundețiȘtergere
  3. am inteles ca afost magicianul Johannes. dar magicianul marian ralea nu a fost?

    RăspundețiȘtergere