28 noiembrie 2009

Va place sa mancati la Ikea?

N-am mai fost de vreo 2 ani la Ikea...pana astazi. Si daca tot ajungi la Ikea, e pacat sa nu te opresti si la restaurantul lor. Sambata dupa amiaza - omooooor! Am stat la o coada de vreo 40-50 de persoane...
Inainte sa te asezi la coada, ai clar in cap: imi iau meniul cutare...Dar baietii de la Ikea sunt smecheri: pana sa ajungi tu sa comanzi, treci pe langa fel de fel de prajiturele, sălăţici, sosuri pentru sălăţici, suculete, somoni si te mai miri ce. Observ ca s-a diversificat oferta si au aparut o multime de produse noi! Si cand ai ajuns, in sfarsit, sa ceri meniul cu chiftelute, ai deja tava plina!
De cand n-am mai fost eu, s-au mai scumpit chestiile pe acolo. Meniul cu pipet de pui si cartofi prajiti (fara bautura) e acum 10 ron - cat cel cu 20 de chiftelute suedeze. Au mai bagat si niste "romanisme" la restaurantul cu specific suedez: muraturi si sos cu aroma de usturoi.
Daaaaar cel mai taaaare produs de la restaurantul Ikea este de departe prajitura ALMOND.
Este Dumnezeul prajiturilor.



Eu am avut asa..ca o revelatie cand am mancat pentru prima oara. Este divina. Este cremoasa, dar in acelasi timp crocanta. Se topeste in gura, dar in acelasi timp trebuie sa o crănţăni un pic in dinti. Este imbinarea perfecta de ciocolata, caramel, niste fulgi crocanti si o crema delicioasa, de natura necunoscuta. Am o tona de saliva in gura.



Ea se gaseste de cumparat, la cutie, si la magazinul de la iesire, cel cu produse alimentare. O cutie costa intre 16 - 18 ron (sunt vreo 3 tipuri de almond cake). O felie la restaurant costa 4,5 ron.
La magazinul ala de la iesire mi-am luat cele mai mari ţepe alimentare: salam de ren (da, de ren!! 5 la suta ren, restul porc si slanina - am observat acasa!), pasta de peste ( necomestibila!) si niste biscuiti crocanti cu ciocolata - asa pareau in poza de pe cutie, care, cand am ajuns acasa s-au dovedit a fi paine de secara uscata!
Ce imi place de acolo insa este ciocolata Daim - cu caramel intarit, care cred ca mi-a spart vreo 3 masele pana acum :))
Ah, si legat de ciocolata asta, am de facut un autodenunt: prima oara cand mi-am luat, am plecat cu ea fara sa o platesc ...si dusa am fost! Mi-am dat seama ca nu am platit-o de abia acasa, cand am gasit-o in sacosa. Uitasem ca mi-am pus in cos ciocolata asta.
Am citit ca restaurantul IKEA este pe primul loc la vanzari pe categoria fast food - la egalitate cu Mc'Donalds'ul de la Unirii. Foarte tare!

PS: Mie imi place Ikea, atat magazinul, cat si restaurantul..Nu atat ca au mancare buna, ci ca mi se pare distractiv. Ma binedispune atmosfera de acolo :) Ikea is fun ;)

14 comentarii:

  1. cel mai tare meniu este cel de la parter unde cu 10 lei manânci 8 hotdog'i si bei suc pana crăpi............incearcă asta!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))))) nu cred ca pot sa mananc 8 hotdogi! tot cu 10 lei mananci 20 de chiftelute si cartofi natur..ma rog, fara suc.

    RăspundețiȘtergere
  3. pai da, asa meriti..cum sa iti iei SALAM DE REN?!tu n-ai pic de mila?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu m-am putut abtine! Suna prea tare: SALAM DE REN! Cine mai mananca asa ceva? Eu si Mos Craciun!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah, si plus ca era DOAR 5 LA SUTA REN!!! Iti dai seama cat salam se face dintr-un singur ren!?!

    RăspundețiȘtergere
  6. poti sa bei si suc... până nu ma poti , insa trebuie sa ai pahar la purtator... :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-am luat eu azi si am facut spume! La propriu si la figurat! La figurat pentru ca din PEPSI curgea apa, iar din Pepsi Light spuma de Pepsi!

    RăspundețiȘtergere
  8. propun sa se deschida lantul de restaurante ikea in bucuresti... cu comanda la redactie :)

    facem o petitie?

    RăspundețiȘtergere
  9. busi: hai sa auntăm OPC ul.... :))))) pentru pepsi :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Esti sigura ca n-ai mai fost de 2 ani in IKEA? :D

    RăspundețiȘtergere
  11. se pune ca am trecut odata acum juma de an sa imi iau o inghetata de la parter ? in restaurant chiar n-am mai fost de vreo 2 ani

    RăspundețiȘtergere
  12. Prajitura de la ikea (cea din prima poza) este cea mai buna prajitura pe care am mancat-o vreodata. De obicei, cand ma duc la Carrefour trec si pe la Ikea sa mananc. Dupa ce savurez Almond, raionul cu dulciuri din carrefour pare atat de irelevant, mic si nesimnificativ.

    RăspundețiȘtergere
  13. Este extraordinar de buna prajitura Almond...nu am mai mancat niciodata ceva atat de bun...este divina!

    RăspundețiȘtergere
  14. Iubesc almond, odata pe sapt ajung la ikea pt peptul de pui si pt almond

    RăspundețiȘtergere