12 noiembrie 2009

Doina in jurul lumii...si nu numai...




In ultimul timp tot mai multe persoane mi-au dat diverse idei cum sa imi fac blogul mai cunoscut. Cele mai originale vin din partea unor presonaje binecunosute din postarile mele de pe acum: Violeta si Andrei Nourescu.

Andrei a venit cu ideea ca la urmatorul turneu de K1 sau Local Kombat sa imi pregatesc un buget special. De ce? Ca sa il platesc pe Morosanu sa isi schimbe reclama pictata pe spate cu Cotnari, cu una cu "www.doina-in-lume.blogspot.com"..Sau macar pe Daniel Ghita...Mi-a mai scris el pe facebook ca urmatorul pas ar fi "bannere in Liga a doua, la Steaua 2" :))

O alte idee era ca atunci cand fac flash interviurile de Europa League, cand e audienta mai mare, sa fiu imbracata cu un tricou cu "Doina in jurul lumii" :)) si adresa de internet. Pe langa asta, Andrei a zis ca ar fi de impact sa inlocuiesc cubul de Europa League de la microfon cu unul pe care sa scrie Doina-in-lume.

Violeta are si ea o idee excelenta. De exemplu, cand fac interviu in exclusivitate cu cineva, (sa zicem Stoichita inainte de meciul de la Istanbul) sa il pun pe personaj sa zica ceva despre blog. De exemplu: "Nu ne este teama de gripa porcina in Turcia. Conform blogului "Doina in lume", cele mai multe cazuri s-au depistat in Ucraina si nicidecum in Turcia".

Cea mai tare mi se pare urmatoarea: daca ma duc la un interviu exclusiv, sa ii spun intervievatului sa declare ceva IN EXCLUSIVITATE si pentru blogul meu.

-"Varu', gata, opreste camera. Acum, domnule Stoichita, am o intrebare in exclusivitate pentru "Doina in jurul lumii".....Si sa imi zica ceva foarte tare Stoichita, exclusiv, si sa preia sport.ro, gsp, prosport, arici pogonici.ro ...si sa citeze "..a declarat Stoichita pentru www.doina-in-lume.blogspot.com" :))))

Daca aveti idei mai bune....

10 comentarii:

  1. Ar merge si asta, ideea Violetei: se cheama "product-placement", sa apara "doina - in-lume" in materiale, interviuri, etc etc...
    Dar eu m-am mai gindit la ceva. Cum presimt ca e pe cale sa devina un brand, ma gindeam sa cumpar domeniul , mai simplu, "doina-in-lume.ro", si in 1-2 ani, sa ti-l vind, cu o suma de ordinul a mii de euro... asta inseamna sa ai viziune in investitii

    RăspundețiȘtergere
  2. sa te duci la o finala de champions league si sa sari in teren cu un banner: doina in lume!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-i spargi capatana lu' Obama cu o piatra pe care sa scrie: doina in lume. Alexandrina, te-am luat! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa hackuiesti tot Google-ul si sa dai Ctrl H: Replace words "swine flu" with "doina in lume".

    RăspundețiȘtergere
  5. Da-le dracu de flash interviuri. :) In locul lor, mai bine ai face ceva productiv. Il iei pe "Varu" si il pui sa traga cateva cadre pe la dusuri dupa meciuri, iar apoi pui imaginile pe blog, bineinteles cu watermark.

    RăspundețiȘtergere
  6. o sa ma duc la o filmare si ii intreb la interviu pe jucatori- ati citit "doina in lume" ? aia fac ochii mari....continui eu- acolo scrie ca...si bag un citat...

    RăspundețiȘtergere
  7. Dar nu mai bine faci testimonial? In loc sa-i pui pe fotbalisti sa zica "Urmariti-ne in Europa League la ProTV", ii rogi sa spuna "Urmariti doina-in-lume.blospot.com". Daca nici asta nu merge, atunci, zau, nu mai stiu ce se poate!

    RăspundețiȘtergere
  8. @vio - oau, mersi. esti f tare. asa sa faci :))..nici ideea elenei nu e rea :))

    RăspundețiȘtergere