2 noiembrie 2009

Ce faceti de Revelion?


Mai e o luna pana la sarbatori. Deja am intrat in panica: Unde fac Revelionuuuuul?! Anul trecut am lucrat, iar acum vreau sa ma destrabalez. Nu ma arunc la destinatii exotice (although I wiiiiish!!! ;) ), pentru ca ar trebui sa mananc covrigi si sana un an de acum inainte. Iar orasele frumoase gen Paris si Viena le las pentru la anu'...ca poate nu dau faliment chiar toate companiile low cost.
Apropo de low cost, azi mi-am recuperat banii pe biletele de la Viena, unde nu am mai apucat sa ajung, pentru ca a intrat in faliment Sky Europe. Dupa vreo 2-3 luni, iata ca am biruit :))
Revenind, m-am uitat pe net la oferte la noi in tara, pe la munte. Te duc la cam 10 - 15 milioane de persoana, demispeunsiune sau daca ai noroc all inclusive, in statiuni gen Bran- Moeciu. Vreo 5 zile.
Eu si prietenii mei am zis ca incercam anul asta varianta Bulgaria - la munte (Bansko). Si acolo preturi destul de piperate, dar totusi mai accesibile decat la Moeciu ...
Mai studiez cateva zile oferta pana sa ma hotarasc. Daca aveti vreo idee, va rog nu ezitati sa imi faceti o recomandare...
In rest, deja numar zilele pana la venirea lui Mos Niculae...cine stie, poate imi aduce niste UGG :))

5 comentarii:

  1. In sufragerie la mine.Puteti intra lejer 10 persoane.Va ofer gratuit si terasa blocului de unde admira privelistea mirifica a petardelor din Salajan!
    Astept oferte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca anul acesta nu ma mai duc la restaurant. Anul trecut am fost la Rin Grand Hotel si ne-a costat 12 milioane pentru cele 7 ore petrecute acolo (ce naiba o fi fost in mintea noastra?) As opta pentru o petrecere mai restransa acasa la mine, dar nu ar avea cine sa faca pregatiri, sper sa ma ajute mama :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Doinita, ca agent ingiltrat in mafia turismului ucrainean, iti recomand cu caldura statiunea BUKOVEEEEL! E cea mai frumoasa statiune de iarna din estul Europei, e foarte bine echipata (am fost acolo la inceputul anului) si oamenii au ganduri mari - candideaza la JO 2018. :)) http://en.wikipedia.org/wiki/Bukovel
    Chiar e frumos la Bukovel. Daca vrei, suna-ma pt mai multe info. E la vreo 100 de km de granita cu Romania. nickpero.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu as merge in Grecia. Sau oriunde e acceptabil ca pret si nu e zapada :D Cu avionul, ca n-avem masini de iarna...

    RăspundețiȘtergere
  5. spune-mi te rog ce este UGG?

    RăspundețiȘtergere