8 noiembrie 2009

Somn usor...la Istanbul?!

De somn usor nu am avut eu parte la Istanbul..De exemplu, in noaptea cu meciul...Pe la 1.30 am ajuns la hotel, pana una alta s-a facut 2:00, am mai deschis laptopul un pic s-a facut 3...sa ma bag la somn...nici bine nu adorm, ca la 5 dimineata ma trezeste un zgomt infernal.
La cativa metri de hotel, chiar in fata geamului meu era o moschee. Nu va puteti imagina cum se auzea "nenea" ala care se ruga! Ma rog, cei care nu ati fost in Turcia pana acum...ca mine.


Am filmat un pic cu telefonul, ziua insa, ca la 5 dimineata imi puneam perna in cap ca sa nu il mai aud, dar nicio sansa...
Oricum, socul cel mai mare l-am avut in prima noapte cand m-am trezit ingrozita, desi ma avertizasera colegii.

Am si reusit sa intru intr-o moschee, in Moscheea Albastra..care nu e albastra deloc. Am stat doar 5 minute, totul a fost pe fast foreward, asa ca nu prea mi-am facut vreo idee despre ea.

Ramasesem datoare cu o poza cu matzele de oaie, care au fost delicioase, in ciuda socului pe care l-am avut cand am auzit ce sunt. Am fost un pic dezamagita de kebab-ul original turcesc, in sensul ca ma asteptam la ceva mai spectaculos decat un amestec simplu de carne de oaie, rosii si cartofi prajiti, itr-o chifla. Oricum, am mancat la kebab cat sa-mi ajunga un an intreg.
Costa intre 4 si 7 lire, adica un kebab obisnuit 2 euro.


In rest, baclavaua turceasa isi merita renumele. Este senzationala. Iar prezentarea - artistica :)


Evident, nu puteam uita celebrul rahat turcesc: gasca noastra i-a facut vanzare domnului din imagine de vreo 30 de cutii de rahat.

Si o ultima mentiune pentru cartofii gigant, cat capul vanzatorului, de la un fast food de langa hotelul nostru.



Pofta buna!

Un comentariu: