3 noiembrie 2009

Welcome to Istanbul


Panica. Maine dimineata la prima ora plec la Istanbul, pentru meciul Stelei cu Fenerbahce. Toate semnalele sunt negative. Numai de rau aud. Numai cuvinte gen "horror", "groazic", "mega/ultra aglomerat", "cosmar".
Colegul Giovani:
-"Oriunde ai pleca, ia-ti marja de eroare de DOUA ORE! Noi am facut de la hotel la stadion, care erau la mai putin de un km, aproape doua ore"..
Zic " Eh, astia de la Pro, cum baga in ele! Lasa ca nu o fi chiar asa!"
Cer parerea si altcuiva. Unuia de la concurenta, poate astia nu le "umfla" chiar asa :))
Dana Z:
-"Eu sunt resemnata. Am fost cand a jucat Steaua cu Galata. GPS-ul nu gaseste nicio adresa. Plus ca te trimite in locuri total aiurea, ajungi sa te invarti cu orele pana sa ajungi la destinatie. Nimeni nu stie engleza, nu ai cum sa te intelegi cu turcii."
Deja incep sa imi pun semne de intrebare. Iau singura adresele hotelurilor si stadionului si le bag pe google map. Ce poate fi asa greu? hmmm...Nu gaseste! Google map nu gaseste! Ok, gasesti hotelul, ca il cauti cu harta. Dar de la hotel la aeroport nu mai merge. Trecem si peste asta..
Deschid facebookul.
Status Edi Zelgin, de la Gazeta:
"Eduard Zelgin e in haotizantul istanbul... unde s-a ratacit cam de 473 de ori si a cautam cam de 34 de ori stadionul lui fener si de 87 de ori hotelul unde e cazat, sa nu mai spun de cele 835 de ture pe care le-a dat ca sa gaseasca sa lase masina! :))... deci totul e ok!"
Ii las si eu mesaj ca asta nu e mod de a ma incuraja cu o zi inainte de plecare.
Raspunde: "doinitza..macar bucura-te ca bibiskov nu va face deplasarea! :)) in rest welcome to most stupid town!!! sau cum se zice pe romaneste... lesbian arrive in istanbul"...
Zic ca dracul nu e atat de negru si il sun pe Mihai de la Kanal, care e deja acolo.
Era la hotel, raspunde cu o voce calma:
-Uite , incerc sa dorm..
Eu deja mai optimista si mai calma. Imi fac curaj si intreb...
-Si, traficul? Cum e?
-Groaaaznic!!! Horroooor! Nu mai poooot! Am facut doua oare jumate de la aeroport la stadiooooon! E incredibiiil! O sa ti se faca dor de traficul din Bucuresti!"
Deja sunt cu nervii la pamant. Mai incerc totusi o intrebare?
-Si FTP-ul cum e? Merge?
-De abia se deschide site-ul Stelei!
Si peste toate astea, Turcia este pe locul 2 in topul tarilor infectate cu gripa porcina.
Chiar nu este de glumit. Zilnic mor oameni in toata lumea. Chiar azi am vazut o femeie in metrou care purta o masca pe fatza. Jur, mi-e frica.
Sper sa ne "auzim" cu bine si de acolo.

8 comentarii:

  1. Dar nu poti sa zici ca te doare capul si nu poti sa mergi? Sau ca ai facut gripa porcina... Iti iau eu scutire :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Doina, poti muri lovita de masina pana sa mori de gripa porcina. Orice este posibil, eu zic sa stai calma, sa te relaxezi pentru ca o sa te descurci :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu ti-am zis ca mai bine ne intalneam la o plecare steaua, meci unirea, sosire steaua...ceva...

    buuuuuut...drum bun si hakan sukur! sau cum s-o zice la noroc bun ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai uitat sa zici de faptul ca aeroporturile intre care tre sa fugi tu ca sa prinzi Steaua la sosire sunt la vreo...multi kilometri. Trebuie sa traversezi vreo 15 milioane de oameni doar. Stai calma!

    RăspundețiȘtergere
  5. E prima oara cand intru pe blogul tau.
    Asta pentru ca ai fost super funny la interviul in engleza cu Roberto Carlos si am vrut sa aflu mai multe despre tine. :) Te-ai cam pierdut in intrebari. :P

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) am tradus ca irina margareta nistor la interviul cu roberto carlos :)) pt ca imi vorbea in casca producatorul in timp ce tipul ala imi traducea in engelza...si tanase astepta in spate...si ofiterul de presa imi facea semne ...se intamplau f multe lucruri in acelasi timp :)) nu trebuia sa fie pauze intre jucatori...ma rog, complicat...dar pana la urma a fost decent...

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-am dat seama ca sunt multe lucruri care iti atrag atentia si ca e greu sa te concentrezi pe discutia respectiva. :)
    Anyway... odihna placuta!

    RăspundețiȘtergere