25 noiembrie 2009

O tara de agricultori...



Toata lumea a luat-o razna..Incet, incet ne intoarcem la conditia de agricultori...Dar nu orice fel de agricultori, ci agricultori ON LINE, agricultori virtuali.
Cine nu are ferma pe facebook nu exista...deci eu nu exist.
Oameni "mari" , cu copii acasa, se trezesc in miezul noptii sa "culeaga" recolta de struguri, sa zicem. Nu ma injurati, nu stiu ce cultivati voi pe acolo..am prins si eu niste idei asa, din auzite.

La fel ca bunica-mea la tara, proprietarii de ferme online mulg vacile si oile, aduna ouale de la gaini, culeg fructele din pomi, iau blana de la nu-stiu-ce animale, planteaza copaci...Si toate doar cu un click de mouse. Daca ar sti bunica-mea toate astea, nu s-ar mai trezi ca fraiera la 4 dimineata sa aiba timp sa le faca pe toate pana seara la 10..si-ar lua si ea un calculator :)) si si-ar face cont pe facebook :))

Deseori aud discutii foarte serioase :
-Auzi, tu ti-ai cules recolta de capsuni?
-Aoleeeeu! Nuuuuu! Baga-mi-as... Daca s-au uscat...
-Auzi, ce sa plantez - meri care se coc in X ore? sau peri - care se coc in Y ore?

Intr-o zi, mai demult, ma abordeaza un individ de pe facebook:
-Da-mi si mie un plum tree, te rog...
-Poftim?
-Un plum tree.
-Cum adica?
-Sa mi-l faci cadou.
-Scuze, cred ca ma confunzi...nu inteleg ce vrei de la mine.
-Daca nu vrei, ok...nicio problema.
-Pai daca nu inteleg ce vrei...Ce e ala un plum tree si cum adica sa ti-l fac cadou?!
S-a prins intr-un final omu' ca nu are cum sa scoata plum tree de la mine, ca nu am ferma :)

Dupa tentativele nereusite de a avea catel online si niste flori pe care trebuia sa le ud zilnic ca sa creasca, am zis ca farmville nu e de mine. Pe catel nu l-am mai hranit de juma' de an, iar florile...

2 comentarii:

  1. Eu intr-o zi in care vizionam Gigi Becali, auzeam in jurul meu: "beeee!" Am crezut ca mi se pare. Mai scot niste tc-uri. Iar: "beeee". Ma gandeam ca de la atata vorba de la oier, am inceput sa aud oite behaind. Si iar, tot mai insistent: "beeee!" Auzeam din castile colegului de alaturi, care avea oi la armVille. Ieri am auzit niste cai!

    RăspundețiȘtergere
  2. mai sunt si porci, gaini, rate, curcani, oi albe, negre, cai, iepuri si multe alte animale :D
    recunosc ca si pe mine m-a prins, dar nu in halul asta, sa ma trezesc noaptea, nu e greu sa vezi/calculezi cat dureaza o "recolta" sa fie gata cand o sa ai acces la pc in mod normal, si la cat trebuie sa o "recoltezi" :)

    RăspundețiȘtergere