15 noiembrie 2009

Always Coca Cola..


Dar sa nu incepem cu Coca Cola, pentru nu despre asta voiam sa vorbesc...
Astazi abordam o noua problema existentiala...evident, pentru mine ;)
Sa vorbim despre apa decarbogazificata partial! Da! Nu o inteleg...De ce este decarbogazificata partial? De ce nu este - fie plata, fie cu acid? Are gust de apa minerala lasata cu capacul desfacut! Adica naspa! Nu inteleg de ce o cumpara oamenii...Care e rostul ei? Adica e o apa cu acidul scos, dar nu de tot. Si iti ramane in gura gust de apa rasuflata. Ce e tare in asta?!
Acidul este ceva foarte tare, foarte misto. Iti da o senzatie placuta.
Iar acidul in Coca Cola este divin.


Ce poate fi mai placut decat sa desfaci, vara, o sticla de Coca Cola (aburinda de la cat de cald este afara si cat de rece este ea) si sa auzi fasaitul ala produs de acid? Si sa iti dea usor o lacrima dupa prima inghititura ...de la cat de acidulata este?!
Stiu ca nu e buna Coca Cola. Mi-am propus de zeci de ori sa ma las. Dar e prea buna. Una din marile inventii ale omenirii. Oricum o consum limitat. Nu o beau in loc de apa.
(PS: In Verona, paharul ala cat jumate din capul meu era "Small"' - Coca Cola mica. Ma intreb atunci cat era Coca Cola mare.)

5 comentarii:

  1. haha, te-am invatat de bine, vezi? aici ai aplicat lectia nr 1, cea cu "product placement"... :-))

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place Coca Cola de mor! Si Pepsi, dar mai mult Cola! Oricum, daca iti iei bani pentru reclama, da si mie, ca si eu am zis de bine de ei :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Haha, Andrei, ce hot esti! Am dat click pe numele tau, sa vad ce blog ai. Cand colo... ProSport. Ce faceti voi se cheama cross promotion :)))) Las' ca-i bine! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, haha, e totul in-house, doar in Grup, asa ne-a invatat Sarbu... :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. ati observat ca un pahar de cola face bine daca: esti insetat, daca iti e somn, daca te plictisesti, daca mananci, daca iesi la agatat, daca te uiti la tv, daca muncesti...si multe altele...! IULIAN

    RăspundețiȘtergere