15 noiembrie 2009

Cu fetele...

Nu am mai iesit de muuuuult de tot in club doar cu fetele. Ei bine, vineri a fost situatia de asa natura incat timp de vreo ora am fost doar fete..pana sa apara si restul. Si am ramas un pic uimita de cum mai merg treburile prin club.
Stateam noi 3 fete, cuminti, la masa, ne vedeam de treaba noastra, cand in fata noastra se posteaza unii, cu paharele de bautura in mana si incep sa se holbeze...Nu ca s-ar fi uitat si ei discret..Nu, frate! Stateau in picioare, drepti, si se uitau fix la noi, ne analizau din cap pana in picioare...Nu ca am fi avut noi ceva special fata de restul lumii, dar...nu stiu, cred ca asa se face acum.
Ma rog, intr-un final pleaca astia...dar apar altii...care se pun la masa din fatza noastra...La fel... Nu stiu, dar nu e cam aiurea sa te holbezi? Adica..noi ce ar trebui sa intelegem? E de bine? E de rau? Oricum, ultima oara cand mi-am updatat bunele maniere, parca nu era frumos sa te holbezi la cineva.
Apoi, apare un pletos, care se duce la una din prietene: "Auzi, vezi ca mai tarziu o sa vin sa te invit la dans". Se credea si asta vreun macho...
Fiind super aglomerat, in drumul de la masa noastra la toaleta, te mai trezeai cu o mana pe picior, pe fund, pe spate...
Unii chiar au facut un "zid" in drumul nostru, ca sa nu mai putem trece de ei...Efectiv, nu mai voiau sa se dea din drum...Li se parea lor amuzant. Noua nu. Ceea ce nu stiau ei e ca eu am fost "campioana" la "Tara, tara, vrem ostasi!" :)) si ca pot sa sparg orice zid :))
In rest, toate bune si frumoase..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu