6 noiembrie 2009

Lost in translation



:)) ...cam asa am fost eu in seara asta la flash interviul de dupa meciul Fener- Steaua, cu Roberto Carlos :)) Lost in translation...Roberto Carlos vorbea in portugheza, translatorul traducea in engleza, iar eu trebuia sa traduc in romana in timp ce:
- producatorul imi comunica diverse chestii in casca: publicitate intr-un minut, mai ai 5 minute de satelit etc etc;
- cristi tanase astepta in spatele meu sa intre repede la flash intreviu, pt ca stelistii se grabeau sa prinda avionul;
-ofiterul de presa imi facea si el semne sa nu las jucatorul sa astepte;
..etc etc..
In conditiile astea sper sa nu fi fost chiar o Irina Margareta Nistor :))
Mi s-a parut haios un mesaj primit asta seara pe blog, la o postare de acum doua zile, de la un "anonim"...lucru care m-a si facut, de altfel, sa scriu despre faza cu Roberto Carlos...chiar daca acum e 2.45 am.
"Anonim spunea...
E prima oara cand intru pe blogul tau.Asta pentru ca ai fost super funny la interviul in engleza cu Roberto Carlos si am vrut sa aflu mai multe despre tine. :) Te-ai cam pierdut in intrebari. :P"
:))
E tarziu. Mor de somn. Noapte buna tuturor!

2 comentarii:

  1. Cel mai bine ar fi sa inveti spaniola querida... pentru tine dau meditatii. he he he.

    RăspundețiȘtergere
  2. He he... ai facut si "articol" pe tema asta. :P
    Acelasi anonim iti spune sa nu te mai stresezi cu asta, ca interviul n-a fost deloc rau, ba chiar a fost amuzant. Sincer, dupa comentariul enervant al lui Mironica si explicatiile nesimtite ale lui Stoichita de dupa meci, interviul tau a fost bine venit. :)

    RăspundețiȘtergere