15 ianuarie 2010

La regim...




Luna asta este luna deciziilor radicale pentru mine. Din punct de vedere culinar. Sunt la a cincea zi de regim. Am inceput sa ma mai obisnuiesc, dar la inceput cam deliram: visam cu ochii deschisi la cartofi prajiti, kfc, cotlete...practic orice nu as avea voie sa mananc.

Mananc in general iaurt, sana, fulgi, fructe, legume, branza, pui.
Urasc carnea de pui: nu are niciun gust, e ca si cum as manca plastic. Iaurtul nu mi-a placut niciodata. Fructele au devenit ele in sine fel de mancare, nu mai sunt o gustare intre mese.
Mai trisez dimineata cu o cafea cu lapte si zahar, niste pufuleti, iar la greu cu un cub de ciocolata.

Am renuntat la sucuri. Da, la marea mea iubire Coca Cola. E grea despartirea. Aproape ca am o lacrima in coltul ochiului. Beau ceai in loc de suc. Urasc ceaiul. De obicei, beam ceai numai cand eram bolnava sau mi-era foarte frig. Acum tre' sa beau "de placere".

M-am reapucat si de sala...la patru luni dupa ce va anuntasem ca o sa ma duc :)) Las' ca-i bine si asa...Decat deloc.
Era acolo si fata aia care arata perfect. Vezi, de aia arata perfect: pentru ca ea este mereu acolo! Dupa sala, in drumul spre casa salivam la orice vedeam de mancare.

Am ajuns sa poftesc si la automatul ala de la metrou cu chipsuri, sticksuri si sandvisuri din alea naspa. In mintea mea era ceva de genul: "Oaaau, chipsuri crocante cu gust de bacon. Deliciooos!" Eu - care nu mananc niciodata chipsuri.

Apoi, am trecut pe langa o covrigarie. Mirosul m-a lesinat: "Oaaaau, covrigi pufosi si calzi, cu seminte de susan. Ce poate fi mai bun?!"

Vad o fata cu o punga de Fornetti: "Oaaaaaau, Fornetti putin uleioase cu gust de branza proaspata!!!!"

Si asa faceam la orice vedeam in cale. Cand am ajuns acasa imi venea sa ma incui in frigider sa mananc tot!

Am slabit cam un kg jumate. Acum dau jos ce am pus de sarbatori.

7 comentarii:

  1. Felicitari Doina si tot asa...inainte, dar fara sa-ti indeplinesti visul de a ajunge la 50 Kg ca o sa ne lovim de oasele tale la filmari in inghesuiala! Ca sa nu spunem ca idealul femeii frumoase si care arata bine nu e sa fie schelet...asa ca nu exagera! La cat de pofticioasa esti, vezi mancare in jurul tau pe unde merge imi e teama ca nu prea poti reusi...!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitarile mele sincere si mult succes sa rezisti sa il tii pana cand ajungi la greutatea pe care ti-o doresti. E mai greu la inceput, cam in prima saptamana fara Cola, dupa care o sa vezi ca nu o sa mai vrei sa bei si daca dupa prima saptamana o sa vrei sa bei o gurita o sa vezi ce gust nasol are in realitate, zici ca bei fier.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doina, dar de ce trebuie sa te infometezi? Si de ce trebuie sa slabesti????

    Mananca salate, orez, peste si chiar poti sa gusti un pic si din "ispite" (dar doar o bucatica, nu o farfurie), totul pana in ora 7. Mai bine nu ai bea cea, ci doar apa plata :)
    Eu asa am slabit un kiliogram si jumatate dupa sarbatori. Ti-am zis ca nu mai pot sa tin regim, dar nu mai pot nici sa mai mananc nici macar o bucatica de carne.

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti nebuna! Clar! Daca si tu trebuie sa slabesti...
    In fine, succes cu regimul, dar eu sunt de parere ca arati foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum au spus si cei de mai sus Iti fac o rezervare la spitalul noua:)))
    Auzi citeste un pic pe net ce inseamna sa tii regim :) Mananci des si putin in principiu Si chestii usoare si cu putine calorii Vorbesti ca mananci fructe Citricele au zahar de mai bine mananci porc:) O portocala coapta are zahar cat 1 kg de cola
    Renunta la paine si fornetii si restul mizeriilor Bea apa minim 2 litrii pe zi Nu mai manca dupa ora 6 -7 Fa cardio minim 30 de min pe zi cu ruperi de ritm Imbracate gros la sala :P Nu te mai gandi la regim si incearca niste peste la gratar cu mirodenii nu il suportam dar acum imi place la nebunie Incearca garnituri din legume proaspete trase in tigaie SI GATA SLABESTI 5KG IN DOUA SAPTAMANI
    Si doina daca nu mai mananci in afara de faptul ca poti sa dai in dif boli gastrita si alte tampenii pe la stomac mai poti sa te si ingrasi dupa 3 zile la loc Dupa cate te stiu eu pe tine mai mult de 50 de kg cu bocanci in picioare nu ai Tu ar trebuii sa faci intretinere si sa fi doar atenta la paine atata tot Nu mai te bucura ca ai slabit un kg de fapt ai dat jos apa din organism:))

    RăspundețiȘtergere
  6. A si inca ceva doina Si eu sunt mort dupa cola cei ce scriu ca nu are gust bun sunt nebuni :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca si tu esti grasa, soro...

    RăspundețiȘtergere