11 ianuarie 2010

Bun ii vinul ghiurghiuliu...

Bai, oamenii bauti sunt tare ciudati! Si par cu atat mai ciudati cu cat tu esti mai treaz! Sa fii singurul om treaz dintr-un grup care bea, este o mare greseala! Mai bine te duci acasa :))
Ca sa ma controlez mai bine pe viitor, mi-am analizat si eu reactiile dupa cateva pahare de alcool. Sunt tare dubioase:))


Deci...

1. Incep sa cant "La Isla Bonita" sau" Un actor grabit". Nu ma intrebati de ce tocmai astea! Pur si simplu!

2. Incep sa ma plang ca vreau la New York. Si o tin asa vreo juma de ora. New York in sus, New York in jos...Incep sa fac calcule cat ma costa avionul, cat ma costa cazarea...apoi imi dau seama ca nu am viza, ca sunt sanse sa nu o primesc si ma deprim :))




Intr-un timp (dar pentru o perioada destul de scurta ) faceam ca Statuia Libertatii! Oh, da!

3. Ii pun pe oamenii de la masa sa imi promita ca de ziua mea o sa imi faca o petrecere surpriza cu minim 50 de invitati, iar lista de invitati zic ca le-o dau eu :))

4. Fac roata! Da, ati citit bine. Fac roata! (Click aici pentru dovada - in josul paginii :)Ca asa imi vine. Sa fac roata. Nu stiiiiu de ceeeee!!!!



3. Incep sa plang ca vreau catel mic, alb si cret! Toti prietenii imi zic ca nu as fi in stare sa am grija de el, dupa ce am "omort" o floare in ghiveci de la maica-mea pentru ca n-am udat-o juma de an. Nu poti sa compari o floare cu un catel mic, alb si cret!!! Daca ar fi negru si mare, poate da, dar asa mic, alb si cret, nu :))





4. In ultime vreme, am remarcat o noua manifestare: cant si dansez "S-o facem lata" a lui Stefan Banica.


5. Exista si o manifestare e grup. Cand beau ceva cu prietenele mele, stabilim de fiecare data sa plecam in excursie in strainatate :)) A fost cat pe ce sa mergem anul trecut, ne luasem bilete, dar a dat faliment compania aviatica :((


Voi faceti urat la bautura? :))

12 comentarii:

  1. Dar stiu ca ai multe "tabieturi" din cauza unui "pahar de vorba" :)
    Eu cand beau, sunt putin mai cuminte, singurele 3 lucruri pe care le fac, sunt:
    1 Imi creste debitul verbal foarte mult
    2 Fac misto de cei din jurul meu si rad cam la tot ce se zice
    3 Daca am depasit numarul de pahare prea mult, ma bag la somn :D
    sunt cam pensionara asa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. sper ca ma intelegi de ce m-am lasat eu de bautura acum 8 ani.....se intamplau f multe :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ar mai citit nea Gigi globu` tau, ai avea interzis la Steaua, ca emani energie negativa :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu mai beau de foarte mult timp (nu ca as fi fost o mare bautoare inainte). Dar cand m-am imbatat prima si ultima oara am intrat cu capul in zid :)) Acum ma ametesc dintr-o gura de vin si incep sa vorbesc si mai mult, sunt foarte vesela si nu mai am echilibru :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu m-am imbatat niciodata, nu stiu cum este si mi-e teama ca daca beau o gura de bere, intru in coma alcoolica :D

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt tare curios si am o intrebare? nu cumva cand esti beata gresesti numaratoarea si dupa 1, 2, 3, 4 urmeaza 3, 4 , 5? :D

    vasi

    RăspundețiȘtergere
  7. am un sfat: nu mai dai niciun ban pe bautura si mergi in concediu :) daca nu e america e bine si la dallas la slobozia

    RăspundețiȘtergere
  8. @ dan: eu macar fac roata, dar din cate imi aduc eu aminte tu conduceai masina cu picioarele :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Doina, eu cred ca erai beata cand ai scris asta. 1...2...3...4...3 iar? Ori inapoi la scoala, ori la dezalcolizare cu tine:)) Glumesc, antipatica mica ce esti:P

    RăspundețiȘtergere
  10. @ vasi si T.O. : Pana sa imi arate vasi azi ca am gresit numerotarea , nu m-am prins :)) jur ca nu eram beata cand am scris!

    RăspundețiȘtergere
  11. hey...am citit acum ceva vreme post-ul si mi-a ramas in minte faza cu NY...azi am citit articolul Gloriei de pe perfecte.ro, e identic cu al tau, la cate vizualizari are poate primesti ceva drepturi de autor...:D

    RăspundețiȘtergere