27 ianuarie 2010

Teen talk



Doua adolescente in drum spre metrou:

-Idioato, am inghetat, hai mai repede!
-Merg cat pot eu de repede, retardo!
-Proasto, mergi si cu mine pana la magazin sa imi iau ceva?
-Ce sa iti iei, tampito? Mai bine mergem la McDonalds!
-Bine , vaco, mergem!
-Hai, dobitoaco, mai repede, nu auzi ca vine metroul?
-Ce metrou, handicapato?
-Esti surda, proasto!
-Tu esti surda, proasto!
-Tu esti proasta!
-Ba tu esti proasta!
-Ba tu!
-Ba tu!

Parca aveam in fata mea varianta feminina a lui Beavis si Butthead!

3 comentarii:

  1. Eu cred ca e inventata povestea, adolescentele nu vorbesc asa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. eu mai stiu niste adolescente care-si spun neno! De la ce vine? De la nenorocito?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut si eu "onoarea" sa ascult o discutie intre 2 "fufe" de liceu, de clasa a 10-a, care cam la fel isi vorbeau, de am ramas omg pe unde am aterizat. Una dintre ele imi este vecina asa stiu exact clasa in care erau. Nu stiu daca aveti persoane de liceu prin lista voastra de mess, dar eu sincer, am vorbit cu vecinica asta a mea o data, dar nu am inteles nimica, din 3-4 litere ea forma o propozitie, ceva gen "ai vazut daca e nu stiu cine afara" de m-am simtit foarte ciudat, parca vorbeam cu o persoana straina, si nu stiam limba in care vorbeste. Imi pare rau ca nu am salvat conversatia.

    RăspundețiȘtergere