24 ianuarie 2010

Am biruit!



Am reusit sa vad Avatar la IMAX! Fara rezervare! M-am dus la "atarnare" la prima proiectie de astazi. La 12.45. Teoretic, cu juma' de ora inainte de film, se anuleaza toate rezervarile. Aici le-au anulat pe la 12.25. Si chiar cand a venit randul nostru la case, s-a blocat imprimanta care scotea biletele:))Dar am avut noroc. Cu toate ca erau muuulti veniti ca si mine, la atarnare.
Despre film n-o sa vorbesc, ca au facut-o prea multi inaintea mea. Mie mi-a placut.

Fara legatura cu ce am scris mai sus, chiar acum pe TVR2 patineaza Evgheni Plushenko. Frate, nu pot sa cred ca individul asta mai exista. Ati avut si voi faze d-astea in viata voastra cand va uitati la patinaj? Nu as mai avea rabdare sa ma uit acum nici pe bani :))
Pe vremuri, cand eram mai tanara, nu ratam niciun Campionat Mondial!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu