15 ianuarie 2010

O zi obisnuita...

La 10.30 o iau in drum spre munca. In sfarsit, la timp. Fara sa mai alerg pe strada ca am lalait-o iar la calculator cu blogul, cu mess-ul, cu facebookul. Da, nu mai stau seara, stau dimineata.
In drum spre metrou vad un soricel storcit pe strada. I se distinge codita serpuita. Se vede sange. Scarbos.

Ma intalnesc cu gasca de caini care m-a atacat aseara. Da, aseara 3 caini era sa ma faca bucatele. Si n-am putut riposta pentru ca aveam geanta blocata de firele de la mp3 player... si nu puteam sa o scot de pe umar sa ii lovesc. Cainii erau cu dintii lor la 10 cm de piciorul meu. Eram LE-SI-NA-TA de frica. Nici nu-mi mai amintesc cum am scapat de ei.
Azi erau si cu copiii lor: vreo 10 caini.

In drum, vad niste urme imense de voma pe trotuar. Plus spre o masina. Scarbos.
Ajung in sfarsit la metrou. Imi dau seama ca am uitat portofelul: cu banii, cu abonamentul, cu legitimatia. O iau inapoi: iar prin voma, iar pe langa soarecele storcosit, iar pe langa familia de caini atacatori.

Cand ajung in sfarsit la serviciu, tone de prajituri si cola. Era ziua unui coleg.
Mandra de puterea mea de rezistenta, imi cumpar niste mandarine. Le mancam cu pofta cand apare comentariul lui Radu la postarea mea anterioara. Ca cictricele au tone de zahar. Ceea ce -mi mai zisese un coleg cu vreo ora in urma. Dar n-am vrut sa il cred. Mi-a stat mandarina in gat.

E de abia ora trei. Dupa masa. Dupa masa de mandarine :)) cu tone de zahar :((

2 comentarii:

  1. Eu nu cred prostia ca fructele au tone de zahar. Eu manac muulte fructe si daca ar avea tone de zahar acum as avea 200 de kg. Asa ca poti sa mananci linistita fructe, fiindca nu te ingrasi :)

    Si nu cred ca ai nevoie de regim!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai, ma, Doinita...Tu chiar tii cura? Cred ca ai ceva la cap, nu cu kilogramele e probleme:)) Corina are dreptate, mananca linistita fructe (fructele, legumele si condimentele sunt considerate calorii negative, adica ajuta la arderea grasimilor). Plus ca au zaharuri bune, deci nu te mai stresa:)

    RăspundețiȘtergere