23 ianuarie 2010

Hai sa fim mai colorati!



Nu vi se pare ca noi, romanii, ne imbracam prea sobru iarna? Cei mai multi dintre noi avem geci de iarna negre si maro, hai maxim un albastru. Blugi. Inchisi la culoare.
Ce mai inveseleste un pic peisajul sunt caciulitele colorate si haioase care se poarta acum.

Si hainele mele de iarna tot asa sunt. Toate gecile mele sunt negre. Paltonul tot negru cu un pic de alb. Cizmele negre sau maro (Am vrut joi sa-mi iau Ugg-uri violet - stiti voi, flacara violet! - dar m-am speriat cand le-am vazut la mine in picioare. Parca doi monstri imi inghitisera picioarele si nu le mai dadeau drumul! Le-am scos repede si am zis ca nu o sa mai pomenesc de Ugg de acum inainte. Pur si simplu nu suntem compatibile - eu & Ugg.)

Acum cateva zile am vazut in metrou un domn roman impreuna cu prietenul lui, strain. Nenea roman avea un palton negru pana in pamant, fular gri, basca neagra si ghete negre. Domnul din strainatate avea geaca portocalie, un fular colorat, niste pantaloni foarte deschisi la culoare si niste bocanci misto, tot un fel de portocaliu. Contrastul era izbitor. Ii statea bine domnului strain. Era diferit de toti oamenii din metrou.

M-am intrebat de ce nu ne imbracam si noi mai colorat. Si apoi m-am gandit. De exemplu, cand ploua in strainatate, nu se fac balti si baltoace in mijlocul trotuarului. Nu se fac, pur si simplu. Deci nu te stropesti. Cum sa iesi in noroiul de la noi cu pantaloni galbeni sau, Doamne fereste, sa ai cizme albe sau crem de piele intoarsa?! Trebuie sa vina primavara si sa fie perfect uscat pe jos ca sa te imbraci colorat.

Eu as vrea sa incerc pe viitor sa-mi inveselesc garderoba de iarna.
Voi cum aveti hainele groase? Tot negre?

5 comentarii:

  1. Negru rulz! Mi-am luat eu cizme bej de piele intoarsa si le-am purtat o singura data. Daca le bag in zapada, se fac maro... ud :D Am si geaca alba, dar unde sa o port?... Auzi, dar se pune ca esti colorat daca de sub haina neagra se vede puloverul violet? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ elena: nu, nu se pune! tre' sa se vada ca lumea pe strada!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doina, paltonul meu este colorat. Ma gandeam sa imi cumpar o caciulitza rosie fiidnca am avut una neagra dar am uitat-o intr-o cafenea :(

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cand am fost iarna in franta eram fascinata ca aproape toti barbatii purtau palton si fulare misto. daca il vedeai pe unul in geaca, isi pierdea orice farmec. dar nah, asa e stilul lor, frantuzesc..
    eu cred ca fiecare trebuie sa poarte ceva cu care ii sta bine, indiferent de moda si sa se imbrace si in functie de stare. eu am si geci sport si paltoane, dar nu f elegante. unul e verde si altul e bleumarin. :D
    sau poti sa port ohaina de culoare inchisa cu niste accesorii mai trendy, mai colorate si se schimba tot.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok Doina , sunt deocamdata singurul baiat care iti lasa un comentariu la acest articol :P ! ai mare dreptate in legatura cu garderoba , dar am si eu o intrebare , sper sa nu fie penibila dar chiar nu stiu ... ce sunt frate acele ugg-uri ? ??? sunt chestii stric feminine , asta e clar , dar nu stiu ... :P

    RăspundețiȘtergere