24 ianuarie 2010

Cam previzibil, Brad!



"Brangelina" este deja istorie. Nu ma mira absolut deloc. Au semnat si actele cum sa-si imparta averea de 235 de milioane de euro.
Acum, sincer, Brad, la ce te asteptai cand te-ai "luat" cu Angelina? "To live happily ever after?" Este evident ca nu este femeie de casa.

Indiciile sunt clare:
-a mai fost casatorita de doua ori; a doua oara cu dubiosul de Billy Bob Thornton.
-inainte de Brad Pitt, a avut o relatie cu o femeie (asta din poza de jos)



- ii place sa se drogheze
- a recunoscut ca "in tinerete" era fanul practicilor sado-maso (chiar a aparut un filmulet in The Sun, din '99, in care Angelina se droga cu heroina alaturi de o femeie si se lauda ca "ca adora sexul sado-masochist si sa-si ucida animalele de companie")
-se pupa cu frate-su pe gura! "Sunt super indragostita de fratele meu" - ea a decarat, pe covorul rosu, la Oscaruri, in 2000!



- o data pe an mai adopta cate un copil din cine-stie-ce tara dubioasa din lumea asta; asta nu e neaparat un lucru rau...


...si astea-s doar o parte din chestiile pe care mi le-am adus eu aminte in 5 minute.
Acum, sper ca Jennifer Aniston sa nu fie fraiera sa se intoarca la Brad Pitt!

6 comentarii:

  1. Saraca Jennifer, de cate ori s-a spus ca se despart astia doi a fost bagata ea la inaintare. Eu una sper sa o vad multa vreme de acum inainte cu Gerard Butler :>

    RăspundețiȘtergere
  2. What's yor problem???????

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi-ar placea sa se duca Brad Pitt in genunchi la Jennifer Aniston, sa o implore sa-l primeasca inapoi si ea sa-l invite la nunta ei. Nu-mi place nici Gerard Butler, dar tare mi-ar placea sa-i rada in nas lui Brad :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @elena: angelina e o depravata, i-a luat mintile lui brad! nu cred ca jennifer aniston va fi asa fraiera incat sa se impace cu el. cred ca are si ea un pic de orgoliu, nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru un jurnalist, nu prea verifici stirile:

    http://news-briefs.ew.com/2010/01/24/brad-pitt-and-angelina-jolie-break-up-rumors-false/

    RăspundețiȘtergere