8 octombrie 2009

Dar Brad Pitt chiar nu mai reprezinta nimiiic?!



Am fost aseara la film, de la 22.15 . La Inglorious Basterds, cu Brad Pitt. Si mi-era sa nu pierd bunatate de ...de ..de film, normal, adormind. Mi s-a intamplat o singura data sa atipesc la film..si tot de la 10 seara si tot la un film cu Brad Pitt. La un film in care Brad Pitt aparea dezbracat !!!!!!!!Troia. Hai, frate, cum sa adorm la un film in care Brad Pitt apare dezbracat :)) Chiar asa? Brad Pitt nu mai are si el valoare?! Totusi, Troia e un film foarte prost...Brad Pitt si muschii lui abdominali nu au reusit sa ma tina treaza.



La "Ticalosi fara glorie" nu ai cum sa adormi. Nu se compara cu Troia, dar nici Brad Pitt n-apare dezbracat :)) De fapt, arata ca un taranoi si daca n-ai stii ca e Brad Pitt, te-ai intreba "Cine e uratul asta?" Filmul e tare, m-a enervat doar partea cu schimbatul istoriei, faza cu moartea nazistilor...Oricum, merita vazut.

3 comentarii:

  1. Nu este prea dur filmul asta? Crezi ca eu rezist? Si oricum, s-au dus vremurile in care Brad Pitt arata bine. Acum este un... batranel simpatic, are 46 de ani...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am rezistat, nu m-am uitat la fazele cand le taia scalpul sau la alte faze scarboase...acum depinde si de tine, de exemplu sotia colegului meu operator iulian nu a rezistat nici la stapanul inelelor ...deci depinde numai si numai de tine

    RăspundețiȘtergere
  3. si daca n-ai "stii" ca ...adica daca n-ai fi stiut ca este cu brad pitt, te-ai mai fi uitat la el?

    p.s. urata partea cu schimbarea istoriei, dar atat de "razbunatoare"...eu unul am savurat fiecare scalp si bata in cap...:>

    RăspundețiȘtergere